![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was S.M.D.2 in Kotem (B). Onze foto's staan natuurlijk alweer online
![]() http://www.vwclubparkstad.nl/photos.html Korte preview: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de foto's van mijn Corrado!
![]() Was een hele leuke meeting vandaag. Alles goed georganiseerd!!! En heb met de corrado een prijs mee naar huis mogen nemen: Top 10 Show and Shine! ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Was geslaagde meeting! Alleen zonder eigen auto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hier wat foto's van mijn kant, het was er warm maar gezellig..
Weer goed gedaan hoor jongens. Duidelijke taal.. Belgische pony Waanzinnige bak. Met waanzinnig dikke wielen.. MikeVW vond de Hamburgers goed te doen..dikke 10+ voor de friettetent. Witte MKII met mijn oude Teledails.. T.C.Z.L was er ook ja..incl prijsje..Proficiat. En sommige van ons kregen na de meeting het t-shirt en de sokken niet meer uit,. Hahaha Sorry Eddy.. ![]() Mooie sport BH. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Haha geweldig die foto van Sloggi
![]() Jammer dat we geen foto konden maken van die zwalarie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Indd jammer van die zeldzame vogel..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() HB24? Heb gij nog Foto's?
En moet je die van mij hebben,. Dan ga ik kijken dat je die gaat ontvangen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Op pokaljaeger.de staan ook nog foto's,
vond een kaartje van hun onder mijn voorruit. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks kerel! Was gezellig, en bedankt voor de foto's! ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() was er ook ff met de passat,maar kon helaas niet lang blijven,goeje meeting iig,stuk groter en beter georganiseerd als vorig jaar
|
|
||||
|
||||
![]() was een supergezellige meeting en stond veel leuke vw vond ik
![]() het zonnetje had inderdaad goed zijn werk gedaan zie het resultaat bij edwin ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je mag ze me altijd bezorgen ![]() Natuurlijk iedereen bedankt om te komen alleen spijtig dat verschillende standen hun kat gestuurd hebebn ![]()
|
|||
|
|||
![]() Voor degene die gisteren een boete hebben gekregen wilt de gemeente een tegemoedkoming doen en kunnen jullie contact opnemen met George Lenssen of Caroline Penders
|
||||
|
||||
![]() @HB24: wat bedoel je met het is spijtig dat sommige standen hun kat gestuurt hebben. Uit die zin kom ik niet wijs hahaha. Jullie hebben weer een mooie meeting gemaakt, ook al waren er wat kleinigheidjes. Maar die hou je toch.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Zijn niet komen opdagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is dan inderdaad fraai, maar zo weet je wel op wie je kunt vertrouwen en wie niet, is tevens ook erg goede reclame voor die standhouders...
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Eerste meeting waar ik met de GTI ben geweest. Super meeting
![]() Heb ook paar foto's gemaakt; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kon alleen jammer genoeg niet de hele dag blijven ![]() Groeten, Gino. |
|
||||
|
||||
![]() Staan erg dikke wagens tussen!
|