![]() |
|
||||
|
||||
![]() Groot rijbewijs wel nodig, maar misschien leuk voor de circuit bezoekers onder ons..!?
http://bva-auctions.com/auction/lot/1975/996233 Of, voor Michael, de Tiki-Tow-Truck!? ![]()
|
|||
|
|||
![]() 240.528 km ....ding is gewoon nieuw
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, best een net ding. En wordt 99% kans ook belastingvrij. Jammergenoeg heb ik nog geen groot rijbewijs en is de cash-flow niet optimaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn rijbewijs is 86*54 mm, is dat groot genoeg? ![]() Zonder dollen, ik heb wel rijbewijs C, maar geen chauffeursdiploma. Bij deze auto betekend dat, dat de auto teruggekeurd moet worden naar 7.49 ton (voor mij dan). Ik heb in het verleden wel een LT 45 gehad,(zonder stuurverkrachting ![]() maar die was te smal om met een T3 hoogdakcamper erop te rijden, in elke bocht ging je bijna om. Deze MAN is veel breder in de heupen, dus veel stabieler, en niet te duur tot nu toe. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel bezig gijs ? |
|
|||
|
|||
![]() voor degene die der wel belang bij hebben, deze wordt niet meer belastingvrij!!! hij is van 87.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja hij is in 87 op kenteken gezet, hij kan makkelijk in 86 geproduceerd zijn. Als je dat kan aantonen, krijg je vrijstelling voor wegenbelasting. Die kans is zeer groot, aangezien hij op 5 januari op kenteken is gezet ![]()
|
||||
|
||||
![]() toch hebben ze dat goed gedaan vroegah bij VW, die "LT" cabine is echt goed "misbruikt"
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee.. al een jaar geleden wel toegezegd samen met nog 2 andere collega's, alleen toen de crisis hè.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoogste bod 1350 Euro's,
Minimumprijs niet gehaald. Zou die nog eens voorbij komen? |
|
||||
|
||||
![]() Kan goed. Heb al vaker dingen voorbij zien komen die niet verkocht waren.