![]() |
|
||||
|
||||
![]() 't was goed :biggrin:
Veeeel onderdelen, wou alleen dat ik wat meer kennis van zaken had van aircooled stuff dan had ik misschiens nog meer koopjes kunnen doen voor mijn T2 ![]() En van de gelegenheid (en het goede weer) maar gebruikt gemaakt om de derby nog eens boven te halen, dag kon niet meer stuk ![]() greetz |
|
||||
|
||||
![]() Ja, was wel aardig, ik heb jou ook voorbij zien komen geloof ik. Ik was met Chis en Marc.
Last edited by evilnyntje : 06-02-2005 at 17:06. Reason: Damn keyboard :) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oei niet gezien, zal beter opletten int vervolg :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() het was weer gezellig. er staan wat fototjes op www.vwshows.info
ik hoorde van team bug-a-roo dat ze hoogstwaarschijnlijk gaan verhuizen naar een 'vliegplein' (vliegveld), dus dat houdt 1/4 mile dragracen in!! binnenkort meer info
|
||||
|
||||
![]() Ook weer ff in Mol geweest, was een leuke meeting !
Niet veel gekocht, voor kubel kom je weinig tegen ![]() Foto's op www.volksaddiction.nl , hier alvast een voorproefje !
|
||||
|
||||
![]() Hehe, die swampcooler hadden wij ook gespot, heb je nog gevraagd wat die koste?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope.... ik durfde niet :o Ik denk een 600-700 € Nico Kennis had er 1 voor 400,- gebruikt......en die op de foto is N.O.S. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom op zeg.... :biggrin: Was een cool ding inderdaad. Nog een paar foto's van ons hier En nog twee volksforumstickers gescoord. Voor op de Golf1 :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Laat me raden, stand van het boxertje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() swampcooler kostte 400,00 euri
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das niet duur voor een nieuwe in doos ! Die gebruikte was niet al te mooi en niet compleet voor het zelfde geld
|
||||
|
||||
![]() De foto's staan online op www.fototreffen.be!!
|
|
||||
|
||||
![]() leuke foto van m'n derby, bedankt :p
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zag jullie lopen en dacht, die kom ik later wel tegen, niet dus :p Met welke wagen waren jullie? |
|
||||
|
||||
![]() met de bus van Ron
|