![]() |
|
|||
|
|||
![]() VERKOCHT
Ik heb hier nog een zeldzaam setje ABT A9 wielen liggen (tik maar in op google).. Het betreft 4 velgen in de breedte 7,5J X 17Inch.. De velgen zijn 3-delig opgebouwd en gemaakt door OZ in opdracht van ABT.. Dit wiel is ooit geleverd in de tijd van de Golf III VR6/GTI tijd.. De ET kan ik niet vinden.. Die staat denk ik niet vermeld.. Desondanks passen ze altijd perfect (zie foto's).. De steek is dus 5x100.. Passend op alle VW, Audi, Skoda en Seat vanaf de eerdere 5 gaats modellen.. De harten zijn momenteel wit van kleur en verkeren nog in een goede staat, de buitenste randen zijn blank staal dus geen aluminium!! Her en der kleine beschadigingetjes op de randen en ze dienen schoongemaakt te worden.. Voor foto's van de velgen en voorbeelden onder auto's klik op de link van mijn advertente... www.mijnalbum.nl/Album=LMDOVWK8 € 575.- ![]() ![]() Last edited by RS50Jochem : 18-06-2010 at 07:23. |
|
||||
|
||||
![]() even oftopic: maar blank staal gaat roesten
![]() probeer de truck met de magneet eens, als ie blijft hangen is het staal en zo niet allu ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is kwaliteits-staal en roest niet.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat heet RVS