![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aanstaande zaterdag is het weer zover, de finale van het zwaargewicht K1 kickboxen van uit Japan. Er doen dit jaar maarliefst 5 nederlanders mee!!! Grote kans dat we weer winnen. Nog meer mensen hier die dit volgen???
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top881.htm wie wint er volgens jullie?
|
||||
|
||||
![]() Ik volg het ook, altijd leuk om te zien.
Van mij mag Badr Hari winnen, het wordt tijd voor een nieuwe generatie in het K1 en Badr heeft gewoon een hele mooie stijl.
|
||||
|
||||
![]() ik kijk maandag avond altijd fight club, als er teminste geen snooker of voetbal op is
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben zelf groot fan van Aerts, heb in een ver verleden al eens een lesje van hem gehad. Toen nog gewoon boksen..
|
||||
|
||||
![]() ik gun het aerts ook, heeft al zovel pech gehad afgelopen jaren. aan de andere kant vind ik het ook wel leuk als badr hari wint
|
||||
|
||||
![]() Ik gun het hem ook, maar denk toch echt dat Bonjaski het gaat maken dit jaar,
Ben al blij dat Schilt eruit ligt want die gun ik het helemaal niet, dat is toch geen vechten,
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl Last edited by VolkswagenRacing : 04-12-2008 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() Ik volg het ook, een vriend van doet ook aan k1 pfff niet normaal wat een trainingsschema daar bij hoort
![]() Het liefst zie ik Remi Bonjasky aan de gang die kicks van hem zijn inmiddels legendarisch ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe heet hij? volg het nogal nl misschien heb ik weleens van hem gehoord
|
||||
|
||||
![]() Net de finale op you tube gezien.
http://nl.youtube.com/watch?v=GSj8ZJjIz3M Is toch niet echt een mooie finale zo. René (Tiefleger) Last edited by Tiefleger : 07-12-2008 at 01:33. |
|
||||
|
||||
![]() echt triest die hari, erg jammer
|
||||
|
||||
![]() Fietsen op de stoep mag toch ook niet?
![]() Zou mooi zijn als iedereen zijn eigen regeltjes mag opstellen.
|
||||
|
||||
![]() Het is inderdaad jammer dat hij het zo verspeelt. Hij zat er dichtbij en met iets meer geduld had ie het ook wel gewonnen....nogal een teleurstellende finale op deze manier
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad erg jammer dat het zo onsportief is beeindigd....
En waarom ze waren aan elkaar gewaagd!!!
|
||||
|
||||
![]() heb het filmpje net eff zitten bekijken, wil absoluut de aktie van hari niet goedpraten maar remy deed nou niet echt z'n best en kwam op mij zelfs bang over, hij deed iig erg weinig in mijn ogen. tientallen klappen en highkicks op z'n hoofd zijn geen probleem maar 1 trap terwijl hij op de grond ligt en hij ziet ineens dubbel blablablabla. heb het altijd een laffe vechter gevonden op die flying knieen na dan. kan iig niet wachten op een rematch als remy durft tenminste.
|
||||
|
||||
![]() Semmy Schilts heeft zijn revanche op badr hari gehad.. gewonnen en voor de 4de keer kampioen k1
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() filmpje wat jij laat zien is MMA en geen UFC..
maar goed, volg UFC ook, met backyard brawler Kimbo...( maar die gast heeft geen techniek, maar leert snel) maar vergeet niet dat de nederlandersaltijd al erg sterk zijn( rutten, dekkers etc) maar Kimbo tegen semmy...legt kimbo af
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als Semmy hem 1 trapje geeft versplinterd zijn been.