![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Ellen, 27 jaar, woon in Apeldoorn. Heb een zoon van 8 die ook helemaal gek is van auto's ![]() Zelf ben ik nog bezig met mijn rijbewijs maar heb ik eergister mijn eerste auto gekocht. Namelijk een Golf 1.6 GL uit 1987. Ik zal hieronder wat foto's plaatsen van de staat waarin we hem hebben opgehaald en hoe hij er na wat kleine veranderingen nu uitziet. Ben er superblij mee en hij is echt luxe ![]() er zit o.a. een dakraam in, elektrisch verstelbare spiegels, centrale deurvergrendeling,chromen lijsten. toen we hem net opgehaald hadden afgelopen vrijdag: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vervolgens de dag erop naar de sloop geweest en wat dingen gekocht om hem al iets mooier te maken(naar mijn smaak dan). met het volgende resultaat: Nieuwe koplampen: ![]() ![]() nieuwe achterlichten: ![]() Vind hem er zelf al stukken beter uitzien met alleen nog maar de andere achterlichten en koplampen ![]() Nu nog op zoek naar een paar mooie velgen en een schroefset en dan is ie qua buitenkant af voor mij ![]() Er moeten nog wel wat kleine dingen aan gebeuren(versnellingsbak gaat niet helemaal soepel,wiellager of band linksvoor) en hij moet nog apk gekeurd worden maar ben ervan overtuigd dat dat geen probleem gaat worden! Ik hoop hier veel te leren van jullie allemaal en ben benieuwd wat jullie van mijn eerste autootje vinden ![]() ![]() ps hier nog een fotootje van mijn auto en de Jetta van mijn broertje : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk begin hoor, zit je broertje hier ook?
|
||||
|
||||
![]() welkom.
|
||||
|
||||
![]() Welkom . Leuk golfje
|
|||
|
|||
![]() Idd welkom!
|
|
|||
|
|||
![]() Hallo Ellen, welkom op het VF
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom Ellen, is zeker geen verkeerde basis om mee te beginnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom, netjes.
Jetta van je broertje ziet er ook goed uit. |
|
|||
|
|||
![]() Ja, ik zit ook op het forum haha, alleen nooit voorgesteld. Misschien maar eens tijd om dat te doen met een set goede fotos ;]
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi Ellen
|
|
||||
|
||||
![]() Hey ellen, welkom op VF!
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom!
zeker leuke basis, achterlichtjes kan ik wel waarderen voor zie ik persoonlijk liever origneel ![]() benieuwd naar de velgjes en schroefset
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor het warme welkom
![]() @Bart Hoi! ![]() @vdWal bedankt voor je mening,originele koplampen vond ik zelf niet zo mooi! de achterlichten wilde ik juist graag omdat je ze niet zo vaak ziet ![]() technisch moet er wel iets meer aan gebeuren dan we dachten maar goed..dat hou je toch altijd wel! |
|
||||
|
||||
![]() En via Perry komen we weer bij Ellen, welkom hier dorpsgenoot
![]() |
|
|||
|
|||
![]() haha nou bedankt hoor, dorpsgenoot
![]() dikke golf 2 heb je trouwens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() OZ Turbo wielen en een schroefset en you're good to go Ellen.
Leuke wagen! Welkom |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks!!
ben nog bezig met mijn lessen dus heb nog ff de tijd om hem wat op te knappen ![]() (les trouwens ook in een Golf 6 ) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gisteren is hij weggebracht naar de garage en zijn er wat dingen aan gebeurd,wiellagers vervangen,carburateur afgesteld,schroefset eronder,nieuwe remmen erop(remcilinders achter bleken beide lek) en door de apk keuring geweest...
Bodem was keihard ![]() Er moet nog meer aan gebeuren volgende week om hem helemaal goed te maken, maar voor nu is ie mooi apk gekeurd en kan hij legaal voor het huis staan ![]() ![]() ![]() deze velgen komen eronder ![]() hij staat nu met 8 cm al lager dan de Jetta van mijn broertje ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zag em vandaag staan, ziet er goed uit!!!
Maarja... de voorbumper vergelijken met de achterbumper van Ferry ![]() |