![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey, me effe hier voorstellen,
ik ben dus dempsey , een jonge man van 22 jaar en woon in belgie (temse) heb me nu een maandje geleden een golf 3 , 66kw , benzine. gekocht en ben hier zeer blij mee ![]() ben zeker van plan om in de toekomst wat nieuwe koplampen en velgen te haalen, maar ga hier nie al te veel in pompen want hij zit al aan zijn 230 000 km en is van 93 heb net nog de riemen vervangen en dat zal het ongeveer zijn hij is een beetje verlaagd, is nu 11cm .. hier onder wat foto'tjes ![]() ![]() voor de rest, nog ne vree goeie dag aan iedereen ![]() ps: heb me net nieuwe voor,achter en kniperlichten besteld, foto's volgen nog ... |
|
||||
|
||||
![]() Oei, gauw (dat) (die) hout(look) eruit! Verder een leuk gebakje.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bwa, zit daar ook wel aan te denken maar vind het stuur zo beter uitkomen ![]() wie weet in de toekomst als ik men lichten er op heb staan |
|
||||
|
||||
![]() Wat heeft men toch tegen houtlook?..... Ik vind het juist een mooiere aankleding geven aan het interieur.....
Vind het altijd beter staan dan een gedeeltelijk dash in kleur van de auto (of fout rood o.i.d)
|
|||
|
|||
![]() ik heb daar niet echt iets tegen, maar ze beginnen een beetje los te komen
![]() |