![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil een g60 in een golf 1 bouwen.
Na wat zoek werk ben ik wel wat info tegen gekomen, maar ik vraag me af of er ergens op het internet een duidelijke howto te vinden is? Alle links zijn welkom. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een howto liggen ik zal vanavond ff kijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Paar puntje van aandacht waarom je niet op deze manier wil gaan rijden. Ik hoop dat de beste man zijn multiriem niet hoeft te vervangen. De motor zit met de spanarm stijf tegen de chassisbalk aan. Er zit geen retourregeling meer op dat past niet meer ivm de radiateur. Je ziet niet hoe hij dat bij het gasklephuis heeft opgelost. Maar die lucht wil je niet daar niet ongecontroleerd laten blazen. Ook de uitlaat laten ze niet zien. (edit: wordt wel verteld in de tekst) De interkoeler buizen zien er niet uit, slang,buis,slang,buis,slang. Interkoeler aansluiting wordt niet getoond ben benieuwd hoe dat is opgelost. Het is zeker geen komplete ombouwgids. Het is de manier van low-budget met hoog knutselgehalte. Last edited by Gti1-G60 : 26-05-2010 at 10:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar het kan je wel op weg helpen, en een ieder kan zelf bepalen hoe je m wilt afbouwen.. netjes, of motorkap dicht laten.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kun je hem mij ook sturen? Alvast bedankt!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() www.gti-g60.nl staat ook gewoon alles beschreven.
|
|
|||
|
|||
![]() Even nog een paar vragen:
Als je een g60 blok in een golf1 1.1 hangt wat moet je dan aanpassen voor de brandstof toevoer? Welk spruitstuk heb je nodig? Dekilo zou je mij een howto kunnen toesturen? ![]() Alvast bedankt!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je weet neem ik aan dat je de motorsteunen ook moet aanpassen? Omdat het een 1.1 is nu..
Voor de brandstoftoevoer zou ik hier ff kijken als ik jou was: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56681 En ik denk dat je een opvoerpomp moet hebben. Dit hangt van je tank af. Als je de aansluiting van je pomp onderin hebt zitten, wat ik niet verwacht, is het goed. Anders moet je een opvoerpomp of andere tank. Als je tenminste gewoon een gti pomp gebruikt zoals in de andere discussie wordt genoemd. Heb je ook foto's van je project trouwens? Wordt wel nieuwsgierig ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je ook pm gestuurd maar nog niks gehoord???? |