![]() |
|
|||
|
|||
![]() Met pijn in het hart bied ik men vw corrado te koop aan, goed onderhouden wagen , altijd heel graag mee gereden, moet weg omdat ik grotere wagen nodig heb.
Wagen heeft 254.000km maar is altijd goed onderhouden , motor staat mooi droog en verbruikt geen olie. Vorige keuring had hij 1 opmerking en dat waren de rubbers op de stabilisatorstang die aan het verslijten waren maar die ga ik nog vervangen. Voor meer info stuur je maar mailtje. Vraagprijs is 2500 euro in originele staat met fire and ice velgen. 3000 euro met Brock velgen erbij en een hele waslijst stukken zoals: -volledige achterklep -2 volledige deuren -voorbumper -allerlei interieurdelen -achterbank -donkere en rode set achterlichten -angel eyes koplampen -open dak -motor opendak -origineel stuur -dashbord -Siedl achterraam spoiler -booskijker -setje voorveren -6cm -nafttank -er zijn zeker nog stukken waark ni zo direct kan opkomen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wagen kan gekeurd worden voor verkoop, maar dat doe ik pas als ik weet dattie verkocht is want ik moet er nog dagelijks mee rijden tot ik men andere wagen heb (wagen staat in belgie) Mvg Last edited by Sm0ka : 19-07-2010 at 22:35. |
|
|||
|
|||
![]() 2000 euro, laagste prijs, zo mee te nemen! Rij der nog dagelijks me dus wagen is in orde.
|
|
|||
|
|||
![]() Verkocht! mag dicht
|