![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een "niet oplettende" vriend, ben ik opzoek naar onderdelen:
Audi coupe quattro 2,3 5 cyl. 1992 Motorkap Voorbumper Voorfront/slotplaat het liefste in de kleur groen (kleurcode onbekend) Natuurlijk voor een nette prijs... Als iemand nog een trekhaak heeft liggen voor de quattro... GRAAG
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 09-06-2010 at 22:46. Reason: titel aanpassen |
|
||||
|
||||
![]() Een Audi '80' Coupé bestaat niet
![]() En misschien wel handig om het bouwjaar erbij te vermelden.
|
||||
|
||||
![]() Ja sorry wat weet ik van audi... ik ben BMW en VW... daar hoort audi echt niet bij qua interesse..
Maar goed hij is van 1992 volgens mij... is het dan een audi 90 coupe ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Stel de vraag eens op onderstaand forum,er is vast wel iemand die iets heeft liggen.
http://www.s2power.com/forum/ Groeten Jan. Ps:Audi Coupe Quattro ( dus zonder "80") ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Probeer het Audiforum even, daar heb je meer kans. www.audiforum.nl/forum
|
||||
|
||||
![]() www.ebay.de
http://www.audi-ersatzteil-service.eu/ Heb zelf bijna alles via Ebay, als het er vandaag niet op staat, volgende maand of volgend jaar beter ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanx Guys..
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een motorkap van een coupe
89/90 |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier een complete Audi Coupe staan voor onderdelen.
Kleur is weliswaar zwart en niet groen, maar als je interesse hebt dan hoor ik het wel via PB.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor het reageren...
Ik ga dit even overleggen met de coureur... Ik kom er nog op terug...
|
||||
|
||||
![]() SLOTJE...
Complete auto wordt dit weekend opgehaald.