![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben weer beroofd van vele euro's door wat struikrovers.
Nu wil ik graag een alarmwekker inbouwen in mijn mk1. Zodat ik niet nog meer kwijt zal zijn aan deze struikrovers in de toekomst. Voor een goede alarmering moet het alarm vrij uitzicht hebben of achter een stukje plastic. Heeft iemand hier al ervaring met het inbouwen en wat de beste plek is? Achter de grille zou het mooiste zijn. Nadeel is alleen dat het overduidelijk te zien is als de motorkap open gaat. Wat ook een mooie plek zou kunnen zijn is in 1 van de 2 kokerbalken/motorbalken, direct achter de bumper. Uit de bumpersteun zou dan een stukje metaal uit moeten zodat er alleen maar plastic voor het alarm zit. Kan iemand me vertellen hoe groot het gaten aan de vooraknt zijn waar de bumper in zit? Het beoogde alarm is 200 x 75 x38 mm Last edited by twistile : 29-06-2010 at 23:58. |
|
||||
|
||||
![]() een alarmwekker?
als ik het zo schat gaat dat niet passen in een kokerbalk, die zijn niet zo heel groot waar moet het alarm vrij uitzicht op hebben? Is in de bumper zelf geen optie? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ?
|
|||
|
|||
![]() Ik denk dat ie een snelheidswekker wil in bouwen...
|
|
|||
|
|||
![]() Het gaat om deze,
Hij moet in loodrecht naar voren lengterichting komen te staan. Er mag geen geen metaal of metallic lak voor zitten, kunststof mag wel. In NL zijn deze wekkers ongewenst daarom wil ik het alleen in landen gebruiken waar dat nog wel zo is. Heeft iemand de binnenmaten van de kokerbalk en klopt het dat hij schuin omhoog loopt? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Misschien een hele domme vraag, maar wat is dit in hemelsnaam, en wat doet 'ie?
|
|
|||
|
|||
![]() Denk maar een struikrovers/bosjesmannen in het blauw met een blauwe lamp
![]() |
|
|||
|
|||
![]() radardetector/antieflitsbrigade kastje
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Maar ik denk dat het in de kokerbalk ook niet gaat werken ivm de stalen binnenbumper. Dan ben je al een aardig stuk in de hoogte kwijt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het stukje stalen binnenbumper kan ik misschien wel plaatselijk verwijderen of omvouwen oid |
|
||||
|
||||
![]() Maar ben je dan niet een heleboel stevigheid kwijt?
Aangezien het vrij smalle (in de hoogte) bumpers zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Meld je even aan op www.flitsservice.nl en koop ook een filter op zo'n ding. Kosten geen drol en dan ben je niet meer te meten.
Waar woon je? Zou evt. kunnen helpen met inbouwen, weet er namelijk e.e.a. van af.
|
|||
|
|||
![]() @Rene328
Geen idee hoeveel stevigheid dat kost en hoe dat te compenseren ![]() Moet eerst even bedenken of ik het goed kan wegwerken uit het zicht want mijn ervaring is dat ik toch wel eens in de zoveel jaar in een controle kom waarbij ze ook de motorkap open trekken. Anders past hij misschien wel ergens naast de kokerbalk, onder de accu bijv. Dan moet ik wel eens stukje metaal uit het front slijpen. Ik had gehoopt dat hier op het forum al wat mensen het gedaan hadden maar tot nog toe laten die niks van zich horen ![]() @JurjenV Ik zit zelf in Zuid Holland en Utrecht, heb jij zo'n ding in n mk1 zitten? Filter was ik wel van plan. Denk dat ik het hele spul 2dehands koop. |
|
||||
|
||||
![]() Met de MKII Jetta heb ik hem er wel in gehad, bij MKI heb ik geen ervaring.
|
||||
|
||||
![]() Je kunt je natuurlijk ook aan de
maximum snelheid houden... Heb je die troep ook niet nodig ![]() Echter raak ik ook wel eens een duit kwijt door die zwamgasten... Maar ja, eigen schuld dikke bult... |