![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een scirocco type 2 van 1989 en zou er graag een breed setje wielen onder monteren met een schroefset
nu is mijn vraag hoeveel j kan ik voor monteren en met welke et waarde? en hoeveel kan ik achter kwijt met welke et waarde? ik zit te denken aan ats cup velgen of een setje borbet a het liefst 15 inch wie heeft er ervaring mee en wil het met mij delen? jeroen |
|
||||
|
||||
![]() ik neem aan dat je de fabrieksspoilers erop hebt zitten ( standaard vanaf 87) en dan kun je met 14 inch max. 8j et15 voor en 9j et 30 kwijt. Voor 15 inch wordt het smaller aangezien je dan tegen je veerschotel/schroefset aan gaat lopen.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er 14 inch onder liggen.
Dan wel 8J et 15 voor, en 9J et 20 met spoorverbreder van 5 mm achter. |
|
||||
|
||||
![]() Met 14inch kan je idd achterlijk laag maar dan raak je ook alles met de bodem en carterpan.
Heb zelf de 14inchers verwisseld voor 8 & 9,5J 15Inch wielen en past goed, auto staat natuurlijk wel iets hoger t.o.v. 14Inch wielen maar ze is nog steeds erg laag te noemen. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft inderdaad al 1 carterpan gekost en de draagarmen en uitlaat hebben al diverse schaafwonden opgelopen.
Ach ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo is het! een scirocco 2 moet eigenlijk op 14 rollen, terwijl brede 13 inchers juist heel goed onder een typ 1 staan....tramont of pls oid...
|
|
|||
|
|||
![]() @vw unit wat zijn de et waardes van je 15 inch wielen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, ik zeg altijd een kleine auto horen kleine wieltjes onder. Ik vindt het persoonlijk niet zo mooi als er van die grote karrewielen onder zitten. 15 inch gaat nog wel maar groter vindt ik niks. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet ik niet want harten zitten niet meer tussen de randen maar voorop de randen geschroefd om de ET wat hoger te maken anders staken ze wat te ver uit. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat ken ik ja, heb het gezien in oostenrijk daar hadden er ook veel dat gedaan. ik ben bezig met een setje borbet a 7,5x16 et 20 en 9x16 et 15 hij heeft ze onder een golf 1 gehad zou ik hier wat mee kunnen denk je? ik wil er volgende week heen om ze te passen |
|
||||
|
||||
![]() Borbet A's en ook de Kercher Carmona's passen prima onder een rocco mits
er de juiste bandenmaten om zitten geknupt, heb deze wielen zelf ook onder mijn 1ste rocco zon 8 jaar terug gehad. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nu 16 inch borbet a met 7.5j voor en 9j achter
de et waardes vermeld ik hier later nog even en dan meteen de bandenmaat van nu en straks komen er nog andere op, die er definitief op blijven |