![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik wil mn corrado leer in een golf1 zetten.
met de stoelen ga ik uitkomen. Maar om de achterbank te doen zit ik nog met een paar vraagtekens??????? Is er iemand die dit al eens ingebouwd heeft? en zoja hoe heb je dat dan gedaan? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je de zoekfunctie eens proberen want dat is al vaker gevraagd volgens mij.
Heb het zelf ook overwogen, maar het past absoluut niet makkelijk. Heb van horen zeggen dat je het best de achterste zijpanelen van een mk1 cabrio kunt gebruiken, dat vult de gaten aan beide kanten alvast wat op !!
|
||||
|
||||
![]() Bij mij zit het in mijn golf 1 gti. Heb de ruimtes aan de zijkant opgevuld met schuimrubber en dit omkleed met zwart sky. Staat netjes.
Heb achter de bank een plaat mdf moeten maken en ook dit is omkleed. Staat netjes want anders zou de bank doorzakken. Dus met een keer goed gasgeven zou je in de achterbak liggen. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb de zoek functie gebruikt, en als je dat doet zul je net als ik geen bevredigend antwoord krijgen op de vraag die ik stel.
Mischien heb ik mijn vraag wel niet goed geformuleerd, dus om te voorkomen dat ik weer een antwoord krijg van gebruik de zoekfunctie (ik weet dat bestaat en hoe hij werkt) Het staat er wat lulliger als dat ik het bedoel, maar weet ff niet hoe ik het anders moet formuleren. Maar desondanks toch bedankt voor je reactie. Aangezien er wel een aantal mensen het gedaan hebben, hoop ik dat de mensen die het wel gedaan hebben mij evt. een antwoord kunnen geven met evt. wat foto's over hoe ze bank hebben vast gezet enzo (boven en onder), en hoe ze de gordels hebben gemonteerd. Het optische gedeelte kom ik wel uit, maar hoe kan ik de bevestiging onderaan en bovenaan goed stevig krijgen? Vastlassen of speciale plaatjes maken? En hoe zet ik het zitvlak goed vast, niet dat ze er alleen voor het uiterlijk opzitten maar dat je er ook fatsoenlijk een kinderzitje op kan zetten, of als de spruiten wat groter zijn ze er normaal op kunnen zitten? Rick hoe heb je het mdf vast gezet? Last edited by papascal : 24-06-2010 at 21:17. Reason: add |