![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben bezig men kr aan te sluiten in de Jetta, nu mis ik alleen een stekker op het gasklephuis, iemand enig idee welke dat is?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() is dat de stekker van de nullastschakelaar?
|
|
||||
|
||||
![]() jup, maar dennis .. je had toch vraagbaak?
|
|||
|
|||
![]() ja maar kan de kabel nie vinden in men boom, wijsneus.
|
|
||||
|
||||
![]() oh sorry hoor, maar als je een vraagbaak van de 16v heb, dan zal deze toch zeker in het draadschema staan ?!?
trouwens, die heb je wss niet perse nodig. dacht zo dat de nullast er alleen voor was om het verbruik te minderen. namelijk de brandstoftoevoer smoren op moment dat je gas los laat ...
|
|||
|
|||
![]() vage opmerking van TS ?! Als je geen hulp wil, zeg dan niks
![]() maar de stekker zit aan de kabelboom die richting de rechterkoplamp gaat en onder de bobine doorloopt. Een stukkie verder in de kabelboom zul je nog 2 gelijke stekkers tegenkomen die voor de onderdruk zijn. Succes Last edited by Sjeesbeest : 24-06-2010 at 05:58. |
|
|||
|
|||
![]() Zo was het nie bedoeld hoor GJ, Maar als ik het in de Haynes had gevonden had ik het hier niet gepost schatje. Versnellingsbak al klaar?
Maar als ik het dus goed begrijp, ben ik hem niet echt nodig? Dennis |
|
|||
|
|||
![]() Werk tog nie
![]() Zuinig rijden met een 16v ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote: