![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je kindereren en zijn ze gek op Aircooled VW's?
Nou, laat eens zien dan... Ik trap af met m'n eigen dochter Femke van bijna 4. Deze foto is genomen door een Spa 2005 rondrit deelnemer. Op de achtergrond staat de spijlbus van Kruk@b. ![]() Last edited by vwspijlbus : 26-09-2005 at 14:24. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Merlijn...altijd leuk als er geknutseld wordt. Trouwens alweer een oude foto zeg... :o
|
||||
|
||||
![]() m'n zoontje Hessel van 3,
keverzomerfestijn..sprints kijken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Dit is mijn zoontje Fangio.....nu al gek op "zijn" kever. Hij gaat me binnenkort helpen met de Ovaal. Gr, Richard |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk joh, voor jou makkelijk praten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan je hem niet een keer hier langst sturen als ie graag wielen wast :biggrin: gave foto's allemaal. kben zelf nog wat jong voor kinderen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat maakt niet uit hoor, Jappie! Dan laat je papa of mama een foto van jou bij de kever maken. :biggrin: Neem het niet te persoonlijk op. 't Was zo'n inkoppertje! ![]() Last edited by vwspijlbus : 28-09-2005 at 08:05. |
|
||||
|
||||
![]() Mijn zoontje Damian van 4 in de Kever die helaas niet meer in ons bezit is
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat het zo hard gaat ...
Quote:
Frankrijk 2006, 3 jaar en 3 maanden. ![]() Frankrijk 2007, Gillian ruim 4, Roanne 10 maanden. ![]() Denemarken 2008, Gillian ruim 5, Roanne bijna 2. ![]() Spa 2009 ... ook Gillian vindt een crew cab helemaal te gek !! ![]() ![]() en de kleine meid wil het liefst dagelijks met de bus op pad .. ![]() Afgelopen weekend -23 mei- is Gillian alweer 7jaar oud geworden, Roanne wordt in Augustus 4 .. ![]()
|
||||
|
||||
![]() @Restolooker: gave naam Fangio! Vernoemd naar de racer?
@Area51: leuke homemade dvdhouder ![]() Voor mijn zoon Mees staat er bij Opa een Audi TT loopauto klaar, maar daar past ie nog niet op. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk, uit de oude doos.
kunne we der geen water & air topic van maken? ![]() mijn zoon Justin bij de opbouw van de gti. toppunt van liefde voor VW ![]() ![]() ![]()
Last edited by knedel16vweber : 27-05-2010 at 16:54. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() De jongste 3 maanden geleden
|
|||
|
|||
![]() @ sixpack vergeet je deze niet:
![]()