![]() |
|
|||
|
|||
![]() Een tijdje geleden was er een topic over een bedrijf die immitaie plaatdelen maken in kunststof van een Rallye Golf.
Weet iemand nog welk bedrijf dat was? |
|
||||
|
||||
![]() daar ging volgens mij dat topic ook over, wie dat was.... en volgens mij zijn we er niet uitgekomen
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tenk joe ferry muts.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi, maar dit is een originele Rallye ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Let wel op, spullen van Bosch Polyester passen vaak erg brak
|
||||
|
||||
![]() moet je een echte kopen.....
|
|
|||
|
|||
![]() Als je bij het stoplicht naast een echte staat heb je een probleem....
een Rallye is en blijft 4 wiel aangedreven... heb je wat met je voorwiel aandreven golf met wat extra plastic... k zou het niet doen.... dat is trouwens ook zonde voor de echte golf rallye rijder... Een Rallye is bijzonder.... verkloot dat image niet.... |
|
||||
|
||||
![]() helemaal mee eens, wil je een rallye koop of spaar voor een originele en wordt geen wannabee
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helemaal mee eens!
|
|||
|
|||
![]() niet kan op tegen de ECHTE Rallye
de rest vindt ik maar ........
|
||||
|
||||
![]() ik wil nog een keer een Jetta coupe rallyelook bouwen.. in de US is er nu iemand bezig, maar die foto's werken niet meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is een rally jetta
![]()
|
|||
|
|||
![]() maar zonder ongein... wel heel jammer dat die fotos het dan niet doen... zou ik ook wel graag willen zien!!!
maar hoe doe je dat dan aan de achterkant? de verbreding verlengen of gewoon toch alleen de wielkast verbreden... |
|
||||
|
||||
![]() heel veel vulstukjes zag ik. maar idd de hele verbreding verlengen.. zag er wel uit alsof het netjes ging worden.
|
||||
|
||||
![]() wel een vet idee inderdaad!
jettaas zijn er toch nog genoeg.