![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort komen er foto's!
-2 sets hele achterlichten 10 euro per set -4 spiegels, heel, 5 euro per stuk -aantal gordels, 5 euro per gordel -1 blauw achterlicht, 10 euro Wiellager (nieuw) passat en audi 80 voor, edgar nr: 321498625, 30 euro |
|
||||
|
||||
![]() uuuh wat is de locatie waar de spullen opgehaald zouden moeten worden?????
want ik nog twee gordels voor voor nodig want degordels hebben allebij scheurtjes en zin een beetje lam geworden...en de apk zit er weer aan te komen dus wil ik ze nog wel ff vervangen....
|
||||
|
||||
![]() Ik woon in Breda, stadsdeel Princenhage. Misschien dat het via via bij je kan komen?
|
|
||||
|
||||
![]() Heuvel!
|
||||
|
||||
![]() nieuw type spiegels?? en zit er toevallig een linkse electrisch verstelbare bij?
heb iig wel interesse als het nieuw type spiegels zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het verstelmotortje kan je ook in een handbediende spiegelschroeven. Handig als alleen de buitenkant beschadigd is!
|
||||
|
||||
![]() ja handige harry. kzou er ff bijzetten of het links of rechts is.. idem voor blauw achterlicht
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goeie tip! maar motortje zit er niet meer in denk ik, dit is al niet de originele spiegel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zelfs op de akte van de notaris staat Princenhage ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
?? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Geen idee, weet het verschil niet eens, zal snel zorgen voor foto's, of kom een keer kijken.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog wel zo'n spiegel liggen, l+r 20 euro compleet |
|
||||
|
||||
![]() ^