![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen,,
ik heb nog een golf 1 lx 1.6 5bak te koop staan, er zit wat werk aan de auto zoals, dat die een keer moet gespoten of rollen! zit wat roest aan wat bij gewerkt moet worden zoals wielkast links achter doorgerot bij de achterklep waar de afdichtingsrubber op zit is doorgerot voor bij de parfaan plaat zit een roest plekje en waar je denkt waar roest hoort te zitten heeft deze niet,, heb er al iets aan gedaan zoals de rechter voordeur vervangen omdat de ouwe doorgeroest en gaten in zaten zit nu een deur in met een klein plekje! zit een nieuwe thermostaat en andere radiator in met koelvin nu is aan de voeller kapot komt een andere voor! motorisch is de golf goed moet alleen een keer een beurtje hebben omdat de auto 10jaar stil heeft gestaan in een garage ouwe benzine van 10jaar geleden is eruit heb er vorige week andere benzine in gedaan liep ook weer beter ![]() ik doe de auto weg omdat ik niet zo man ben van lassen enzo plaatwerk vervangen lukt me wel ma lassen niet echt!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto's roest ![]() ![]() ![]() ![]() zit zo te denken aan 600euro goed bod is ook welkom!! Last edited by gbgolf2 : 16-05-2010 at 22:24. |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() nu met foto's!
|
|
||||
|
||||
![]() mag weer dicht ga de gaten toch zelf proberen dicht te lassen
![]() Dus graag slotje! |
|
|||
|
|||
![]() hoi ik wens je veel succes in iedergeval heb je de achteras ophanging al goed bekeken dat is een schijt klus om te lassen
grtn eric |
|
||||
|
||||
![]() ma open blijven staan toch andere plannen gekregen 500euro mag die weg! is reed klaar om gelast te worden!
|
|
||||
|
||||
![]() UP 450 euro is echt de laagste prijs! niemand zin in een projectje? auto gaat weg ivm met andere plannen!
|
|
||||
|
||||
![]() 400euro vaste prijs! bij intresse 06-30278964
|
|
||||
|
||||
![]() Moest je wat dichter wonen kwam ik er zo om.
|
||||
|
||||
![]() hij is er nog mensen wie voor 400euro!!
|
|
||||
|
||||
![]() up!!
|
|
||||
|
||||
![]() upperdepup