![]() |
|
|||
|
|||
![]() Op initiatief van het Lvwcn-forum is er een luchtgekoelde Macmeeting op de A1 t.h.v. afslag Amersfoort noord! Om 13:00 even snel een hambo naar binnen tikken, onder het genot van elkaars kever is altijd leuk! Lekker centraal, dus als je in de buurt bent: KOMT ALLEN!
Groeten, Rens Last edited by Rens : 11-01-2005 at 13:48. |
|
||||
|
||||
![]() Rens,ik gaat er niet bij zijn! Ik heb het veelste druk met me huisje verbouwen..
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat ik wel ff kom. Is alleen wel 2 minuten rijden......
|
|
|||
|
|||
![]() @Oskar: Wow twee minuten??? Ik denk een aantal keer zoveel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tja, het is echt om de hoek bij mij. Ik weet alleen niet of ik kan, maar als ik tijd heb, kom ik zeker ff langs. Nu maar hopen dat er nog wat meer mensen gaan, anders is het ook zo loos.
|
|
||||
|
||||
![]() In welke plaats is het?? Zeker vlak bij groningen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Luchtgekoelde Macmeeting op de A1 t.h.v. afslag Amersfoort noord! A1 loopt helaas niet langs Groningen ![]() ![]() Rens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mevrouw topo is weer bezig is nog geen half uurtje van ons vandaan hahahaha ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() weet ik veel waar de a1 ligt! nu zie ik dat er amersfoort staat, zeg dat dan!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stond er eerst niet bij , alleen A1 ![]() maarre ikke niet welkom dus. :frown: |
|
||||
|
||||
![]() dank je hajee!
Hoezo niet welkom? Type 1 mag toch ook wel komen? |
|
||||
|
||||
![]() 16-1 ??
Das op een zondag toch !? Grote kans dat ik me verveel op zondag, probleem is alleen dat alle luchtkoelers op stal staan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aankomende zondag al!!!!
Ik zal er zijn! Probeer de ponton ff van chrome bumpers te voorzien, lukt dat dan kom ik met hem, zo niet dan pak ik de vliegroestkever.. @mr va; neem de spijl dan mee, die staat toch gewoon nog langs de weg???? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat kan ook nog !! zal kijken wat ik doe...weet t nog niet zeker
|
|||
|
|||
![]() Zou mooi zijn als jullie komen! Hoe meer zielen en vreugd enzo
![]() ![]() En als het écht niet kan met de luchtkoeler, ... tja met een beetje pech staan er meer leasebakken op de parkeerplaats! Rens |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb niks anders dan luchtgekoeld dus ik MOET wel!
Als er echt weinig animo is neem ik ze allebei mee, dan lijkt het wat drukker... :p |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom hoogstwaarschijnlijk ook ff een Macje scoren, maar dan wel met de Beetle!
Zet de motorkap wel ff open heb ik ook luchtkoeling! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zojuist besloten:
Keverpech en Volksaddiction komen met de VA spijl ![]() Eerst ff een bakkie doen bij Niels "airmighty" en daarna komen we naar de MAC ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer, krijg strax nog babyvisite anders was ik wel ff gekomen.
|
||||
|
||||
![]() Gooi binnen nu en 10 min. de foto's online....
BE PREPARED !! :biggrin: