![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo Volksforummers,
Ik stel mezelf even voor, Ik ben André uit Purmerend en ik heb sinds kort een VR6 uit 93. Eigenlijk een BMW liefhebber maar deze kon ik niet laten staan, Door een aantal echte VW gekken toch aangestoken om van deze auto iets leuks te maken. Ik weet dat velen het zonde van de auto vinden maar ik heb gekozen voor low budget tuning. maar wel technisch nieuw. hier wat foto´s van mijn VR6 ![]() ![]() ![]() ![]() Auto is gerold met een zeeeeer vage kleur die Zoethout heet. en is zijde mat. Onderstel is nieuw van AP en de remmen zijn ook nieuw Ik weet matte auto's zie je heel vaak maar dit is al mijn 5e matte auto. (VW t3 legergroen, e30 in zinkspray, 106 in Hittebestendig antraciet, en mat gouden bmw 2002) Ik ben meer een lezer als een typer, maar bedankt voor het kijken!!! |
|
|||
|
|||
![]() Welkom...........
Stoer ding wel. Even ander einddempertje en hij is Top. |
|
||||
|
||||
![]() die kleur
![]() velgen en einddemper zijn minder,voor de rest mega ruig ![]() oja,welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee Andre.. jij ook hier.. welkom kerel.
zet de foto's van de 2002 met de rh'z hier even neer.. vinden ze hier ook mooi. en andre is vakman in audio
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 14-07-2010 at 20:13. |
|
|||
|
|||
![]() jaja de wielen en de uitlaat, ik weet het
![]() die uitlaat vind ik wel erg DTM 1992 hoor ![]() En wielen komen wel (Richard gaat vertellen welke) voorlopig even kijken of ik dit een lekker wagentje vind. Ik zal even foto's zoeken van de inmiddels verkochte 02 ![]() de touring heb ik nog wel hoor Richard ![]() ![]() en de e30 in 2004 ![]() maar ik zal GEEN bmw's meer plaatsen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heerlijk dat matte goud op 02
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou je nog honderden foto's mogen van posten hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Amen....!!!
|
|||
|
|||
![]() he andre welkom hier en super dikke vr6 dik lijpe kleur man ik ben ook van de kleuren waar normaal niemand mee rijd
echt grote klasse groeten vw-markie |
|
|||
|
|||
![]() Thanks guys, kleur was een gokje maar is volgens mij wel apart.
de combi met al het zwart en de groen getinte ramen maken het aardig okee. okee nog 1 van de 02 op de ring, maar toen was ie al verkocht, helaas. |