![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben Dennis Wijnhoven, 17 jaar en woon in het Noord Limburgse plaatje Blitterswijck. Ben helemaal weg van Volkswagen en dan voornamelijk van de Corrado!
In de zomer hoop ik een Corrado te kunnen kopen zodat ik alle tijd heb om hem aan te pakken en te veranderen naar mijn smaak (geen tupperware! ![]() Verder hou ik ook van veel soorten muziek en dan voornamelijk de wat hardere stijlen zoals Trance, Hardstyle en Early Rave. Zelf ben ik ook Hardstyle DJ (vandaar de naam Mash in mijn forum naam) en draai ik af en toe op een feestje. Groetjes Dennis
|
||||
|
||||
![]() Hé leeftijdsgenoot!
![]() Erg hé, wachten op je rijbewijs?! Je plannen klinken goed! Groeten! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is inderdaad niet echt prettig nee! Haha En al helemaal niet als er een aantal vrienden zijn die het rijbewijs hebben en één daarvan ook VW fan is en in een Golf 3 rijdt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja.. Zooo herkenbaar!
![]() Gelukkig was ik de eerste met een auto.. En ik heb waarschijnlijk de snelste ![]() Ik blijf zeggen.. Mijn tijd komt nog wel..! ![]() Groeten.. |
|
||||
|
||||
![]() Een mede-Limbo!
Welkom hier! Als je 17 bent heb je in ieder geval nog effe de tijd om te sparen voor een nette Corrado. Een goeie is zo goedkoop namelijk nog niet. In ieder geval alvast succes met je rijbewijs!
|
||||
|
||||
![]() Welkom naamgenoot!
Succes id met je rijbewijs en wat Breadfan al zei, een goede Corrado is niet goedkoop....maar wel erg mooi!!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom. Op het corrado-forum.nl, staan regelmatig mooie te koop.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor het warm welkom allemaal! Ik weet dat een goede Corrado niet goedkoop is. Maar ik heb op dit moment al een bedrag van €5000 bij elkaar gespaard dus het gaat wel lukken om een nette te pakken te krijgen aankomende zomer!
@ EelcoB: Wat voor een VW heb je dan? @ Ronnie_v: Op het Corrado forum staan inderdaad vaak mooie exemplaren te koop! Ik ben namelijk ook actief op het Corrado forum dus mij ontgaat geen enkel nieuw topic. Haha ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, dit topic maar eens omhoog kicken. Want ik ben namelijk al sinds 2 juli in bezit van deze mooie VR6.
![]() Voor meer informatie over de auto en om te weten te komen wat ik al allemaal veranderd heb, zie dit topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72185
|
||||
|
||||
![]() Elkaar al gesproken? Maar bij deze Welkom, en
wat een Corrado man! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier! Mooie Corrado heb je vast staan!
Nog veel succes met het behalen van je rij-pasje ![]()