![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen,
ook ik ben een trotse bezitter van een 82'er golf 1 gti. ik heb alleen last van lekkage :frown: , de vloerbedekking onder de matten is zeiknat nadat het geregend heeft. wie kan mij vertellen waar ik waarschijnlijk de oorzaak kan vinden.? alvast bedankt, nick
|
||||
|
||||
![]() misschien achter je deurpanelen, dat daar het plastic weg is, misschien weggehaald bij inbouw speakers ofzo, heb ik oook een kee rgehad, mooi laagje water in de auto.
Anders weet ik nu ff geen mooi plekje waar het water uit kan stromen, staan de ramen dicht?? :p succes
|
||||
|
||||
![]() ja inderdaad, de deurpanelen. maar kijk ook rond de raamrand van de voorruit. en weet eigenlijk niet of een mk1 ook de filter op die plek op het schutbord heeft, maar die kan ook nog verstopt zijn.
|
||||
|
||||
![]() zou het misschien kunnen dat het via het afwateringsplastic, boven de parafan, water naar binnen loopt, hier zitten een paar scheurtjes in?
hoop dat ik het kan vinden , kan s'ochtends schaatsen in de auto..:frown:
|
||||
|
||||
![]() dat kan in principe geen kwaad, die scheurtjes. die gaan altijd kapot, en de meesten hebben hem helemaal niet meer. maar in de hoeken zitten wel afwateringsgaten. en daar wil nog wel eens wat bladertroep in terechtkomen.
|
||||
|
||||
![]() ok dankje wel heren, ga de tips van jullie is bekijken..
schaatsen doe ik toch liever op de ijsbaan..
|
|||
|
|||
![]() maar in de hoeken zitten wel afwateringsgaten. en daar wil nog wel eens wat bladertroep in terechtkomen.[/QUOTE]
idd daar kwam het bij mij ook vandaan,loopt het via de aanjager zo naar binnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En bij mij was het voorraamrubber onderaan gewoon uitgedroogd/niet goed meer. Het liep dus door het raamrubber achter het dash langs naar beneden. Misschien kan je het lek opsporen door gewoon wat water over je auto te gooien en goed op te letten. Werkte bij mij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk ook even of alle moertjes op je achterlichten zitten en of ze wel helemaal goed aangedraaid zijn...
heeft een vriend (johangolf1 ) ook gehad het water stroomde daardoor naar binnen...
|
||||
|
||||
![]() Of overal wc-papier tussen proppen, zie je ook goed waar het nat word!
|
||||
|
||||
![]() En als je het hebt gevonden en je wilt van je water afkomen dan moet je (tip van Tjaap) een telefoonboek wegleggen dat absorbeert lekker.
|