![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
iemand enig idee waar ze nog een tec tuning setje of iets van die prijsklasse (en tot 8cm) op voorraad hebben in Twente? Ik moet m namelijk maandag in huis hebben... Als ik SKG probeer te bellen gaat de telefoon niet over ofzo ![]() en heb verder nog alleen 1 gevonden die pas over 2 weken weer beschikbaar heeft ![]() Ik heb nog improve tuning gevonden uit Almelo, maar daarvan neemt ook niemand op en volgens Google streetview is dat adres gewoon een normaal rijtjeshuis ![]() Dus als iemand wat weet ![]() Groeten Manu Last edited by Miata : 13-08-2010 at 13:07. |
|
||||
|
||||
![]() hottuning
|
|||
|
|||
![]() skg is nog al druk door vakantie tijd
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt pb
|
||||
|
||||
![]() Ik heb je PB gestuurd;
Ik bel zo direct even naar HotTuning, op de site kan ik niet zien of ze een voorraad hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() woon je in hengelo(O)?
moet ik er meenemen voor je? werk in lichtenvoorde kan er zo 1 ophalen voor je
|
||||
|
||||
![]() @levis; ik zag je bericht te laat; maar Hot Tuning heeft een voorraad en ze laten een setje voor me achter die ik straks op haal, dus toch bedankt voor het aanbod
@JurjenV; bedankt voor de tip ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en de PB van Crosne (SKG) ? Zij hebben meestal ook voorraad
|
||||
|
||||
![]() Ah, mooi geregeld
![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Der Einzer; ze hadden helaas niet op voorraad en hij wist ook niet wanneer ze weer zouden krijgen.
Maar ik heb het setje nu binnen ![]() |