![]() |
|
||||
|
||||
![]() De Jetta is weg, nu is er weer wat anders in de familie...
![]() Mercedes Benz W115/8 200 benzine automatic. met een APK tot april 2011. Originele NL auto uit 1972 Rijdt echt gaaf zo'n ding... lomp en easy cruisin :lol: 80 euro per jaar verzekering is cool... maar goed je hebt ook meer werk aan zo'n ding. dat moet ook gecalculeerd worden.. ![]() De foto's bij het verhaaltje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat tegenslagen met betrekking tot roest... wielkasten waren door de beunhaas weg gekit en getectyleerd ![]() resultaat wielkast bestuurderskant onderaan de kokerbalk en binnenscherm verrot wielkast bijrijderskant bovenin binnenscherm verrot (velsnaad) Kriksteuntje bijrijderskant moet vervangen worden Achterveren en schokbrekers vervangen 4 winterbanden eronder einddemper moet vervangen worden EN na de winter de roestpukkels aan de buitenkant behandelen... Hij rijdt gewoon... al het werk is weekend na weekend knutselen... gasinstallatie moet er nog in als de LADA verkocht wordt
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 13-08-2010 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() Toch stiekem wel een leuke sloep, succes met de roest...
|
|||
|
|||
![]() Schier karretje en tja de bekende punten bij zo'n ding, de latere bouwjaren hebben dezelfde roestpunten.
Maar je kent een goede lasser ![]() Succes met "Das Boot" |
|
||||
|
||||
![]() Wel vet zo rond cruisen....
Het is de bedoeling om er een NAM-boot van te maken? Succes met je plannen.
|
||||
|
||||
![]() Mijn ouders hadden vroeger dezelfde
![]() Leuke bak, die van hun is ooit in de dokken beland. ![]() Hele sterke wagen. Veel succes ermee
|
||||
|
||||
![]() véééétttt ! Cool hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja de ster wil wel rotten ...ligt hier z'n ding op de sloop zag ik vorige week
|
|
||||
|
||||
![]() Geweldige bak!!
|
||||
|
||||
![]() Thanx guys...
@sjees.. lassen doe ik nu zelf... gaat prima... @lars... je bedoeld een gasbak? JA dat gaat gebeuren... Volgende week de andere kant... kijken of ik kant en klaar plaatwerk kan vinden om uit te stucken en te lassen...
|
||||
|
||||
![]() Je kan bijna niet gekoper rijden een oldtimer op GAS.....
![]() Suc6 met de opknap werkzaamheden..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Over 2 jaar gaat ik mijn mk1 gti ook zelf eens aanpakken, dan is de apk eraf en dan gaat mijn cebora ook gebruikt worden
![]() Succes Daniel |
|
||||
|
||||
![]() Thanx sjees.... ik moet de CX eigenlijk ook nog doen...ahum..
|
||||
|
||||
![]() ![]() Binnenscherm rechts achter ![]() Onder de loszittende plamuur kwam ik dit tegen... ![]() ![]() Tijdens het lassen ![]() Nu nog ff dik tectyleren.. Volgend weekend verder!
|
||||
|
||||
![]() Die is weer dicht.
![]() Mooi werk!
|
|||
|
|||
![]() hele gave benz, succes met het opknappen!
|
||||
|
||||
![]() Net een nieuwe uitlaat gescoord voor 25 euro...
Ik ben heel blij met het EPC mercedes programma op het werk nu kan ik onderdeel nummers opzoeken en vergelijken met een nieuwer type of het past. Het verzamelen van de nieuwe parts is begonnen
|
||||
|
||||
![]() Vette Strich Acht!
Leuk ook dat het nog een vroeg model is, met driehoek ruitje in de voorportieren, kleine spiegels, en gladde achterlichten. Setje schapenvachtenstoelhoezen en klaar!
|
||||
|
||||
![]() leuke auto
![]() ben ook aan zo'n ding aan het lassen alleen de bodem verder is het een nette auto w115 / 220 benzine en jawel ook gas ![]() 1969 met elektrish dak en stuurbekrachtiging rijdt goedkoop succes met je bakkie