![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Hierbij bied ik 4 ATS Cup velgen aan, de velgen zijn toe aan een opknap beurtje. Zoals je op foto's kunt zien. Alle 4 de velgen zijn 100% recht, heb ze zelf namelijk op een balanceer aparaat gehad. Verdere maten zijn: 7J en 15 inch, en de steek is 4x100. De prijs is 60 euro. GR Chiel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat is de et waarde?
|
|||
|
|||
![]() De et waarde zou ik zo gauw niet weten, dan zal ik even moeten kijken. Dat kan wel even duren heb ze namelijk niet thuis liggen. Je hoort het zo snel mogelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() zijn volgens mij Aluline velgen. Afdekdeksels met sierdop met tekst "Aluline" zitten er zkr niet bij?
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij ook Aluline ja... ATS heeft volgens mij niet zo'n centercap bevestiging erop zitten... en die uitsparingen zijn ook anders.
![]()
|
|||
|
|||
![]() De velgen zijn net opgehaald, advertentie mag dicht en verwijderd worden.
Gr Chiel |