![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej men maat is een MK2 16v aan het reviseren en heeft een vraagje ivm met het vacuum aan de benzine verdeler.
Daar zitten 2 vacuumpotjes met stekker. Het kleinste zit aangesloten met een klein vacuumslangetje Maar de grote zit op 1 kant aan het luchtfilterhuis maar aan de andere kant zit geen slang meer aan. Nu zit er tussen de spinnekop en de inlaat een eigen gemaakte buis ipv de orginele (deze had hij niet bij de auto) Moet hier nog een extra aansluiting opkomen? Zou iemand foto's kunnen posten van hoe bij hun de vacuumleidingen lopen naar die 2 vacuumpotjes?? Het gaat om een 1.8 16V KR-blok. Dan kunnen we verder met bouwen en starten ![]() Alvast bedankt. Grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() stuur ff een foto kunnen we precies zien waar je het over hebt.
we zijn er tenslotte toch (volksforum)om elkaar te helpen
|
|||
|
|||
![]() ![]() DIT? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jawel hier gaat het om. Kan je ook zeggen waar de slang van de dikke (grijze) vacuumpot naartoe loopt? Ik zie de smalle kant op het luchtfilterhuis zitten maar waar gaat de andere kant naartoe? Bij men maat is die slang eraf. ![]() We zijn aan het uitzoeken waar deze op zitten aangesloten want volgens mij missen we ergens een tube. Kan er nx van vinden in men vraagbaak daarom zijn zo een foto's meer dan welkom ![]() Als er nog mensen foto's van hebben , laat maar komen, Alvast bedankt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Die gaat naar boven naar het rubber wat bovenop de stuwklep zit
Kun je zien op de foto |
|
||||
|
||||
![]() Jep die zie ik en hebben we ook zo aangesloten, maar eigenlijk wil ik weten hoe de andere kant eruit ziet
![]() Voor de kleine vacuumpot is alles in orde ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wordt dat niet op de carterontluchting aangesloten voor op je onderblok? Net boven het oliefilter. Dacht van wel.
|
|||
|
|||
![]() Die zit onder aan de luchtfilterbak
Met dat stukje slang |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus die zou van onderaan de luchtfilter bak naar de vacuumpot gaan en van daaruit op de rubber hoes waar de buis naar de gasklep inzit. Het probleem bij men maat is dat er geen aansluiting op de rubber hoes zit. En wij hebben nog een tweede blok liggen waar dit ook zo is. (vacuumpot hangt gewoon in het vrije). Zondag gaan we nar VAG en dan zullen we daar wel is wat 16V zoeken om ff te kijken. Alvast bedanky voor de hulp. Grtz Jel ![]()
|
|||
|
|||
![]() De zit er wss een rubber op van een PL
|