![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hee mensen,
IK heb het volgende probleem met me inmiddels net ingebouwde 16v KR in me golf 1. Sinds gister loopt de het blok op 3 cilnders en na ongeveer 5 seconden dan loopt ie weer op 4 cilinders en vervolgens na 5 seconden dan loopt ie weer op 3 cilnders :? Dit gaat de hele tijd door. Het vreemde is dat ie het nu net pas doet, want toen de motor voor het eerst liep in me golf 1 toen was het niet zo. En voordat ik de motor heb gekocht toen zat ie nog in de scirocco en heb ik er zelfs nog mee gereden, toen was er niks aan de hand :? Heeft iemand van jullie een idee wat het kan zijn?????????? Zou het het kastje kunnen zijn wat altijd bij een KR blok zit. Dus die zwarte met de groene letters en een vacuum slangetjes erop?????? Tis net of houdt 1 van de injectoren er ff mee op en gaat dan vervolgens weer verder ![]() Wie o wie heeft een idee. Helppppppppp ![]() Graag alleen antwoorden waar ik iets mee kan AUB ![]() Last edited by Domi : 19-01-2005 at 21:17. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je onderdelen liggen? Anders zijn de computers zo uitgewisseld om eens te proberen...maar ik betwijfel of het probleem daar zit.
Klinkt veel meer als een bougie/kabel/verdeler/rotor probleem. De injectors lijkt me sterk, zo'n K-Jetronic is super simpel en geeft alle injectors even veel. Ok, het wil nog al eens kapot maar dan loopt niks, niet toevallig 1 cylindertje. Ik zeg ontsteking ergens.
|
||||
|
||||
![]() denk het ook de ontsteking.
|
||||
|
||||
![]() ff een voor een de bougiekabels lostrekken om te kijken welke cilinder het is, en als je dat dan weet gewoon ff kabeltje uitwisselen. heb je dat i.i.g. uitgesloten.
|
|||
|
|||
![]() Probleem is inmiddels opgelost. Het was de injector van cil 4 die haperde.
Pfff gelukkig had ik er nog een paar liggen van me ouwe 16v blok. |
|
||||
|
||||
![]() een injector die haper? Moet er vuil in gezeten hebben ofzo.
|
|||
|
|||
![]() tis opgelost :biggrin:
Slotje ![]() |