![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag VW liefhebbers,
Ik ben er niet zo goed in om constant een update te plaatsen,maar dit project wil ik toch wel graag met jullie delen. Dus moet ik maar een beetje veranderen,en regelmatig foto's maken, en plaatsen. Ik ga dus mijn best doen. Ik heb 4,5 jaar geleden een Jetta MK1 gekocht. ![]() Er is een tijdje mee rond gecrost,en toen ik ging verhuizen heb ik hem in de garage gezet. Ik heb hem helemaal gestript, en nooit weer naar omgekeken! ![]() Toen was het tijd om kinderen te krijgen...bla bla je weet hoe dat gaat ![]() Nu 4,5 jaar later begint het toch weer te jeuken, en heb ik het weer opgepakt. Ik ben van plan om hem mooi clean te krijgen. Er moet een G40 motor in, omdat ik geil op dat geluid ![]() Er komen leuke 13" Smoor roadsters onder. En eigenlijk naarmate het project vordert bedenk ik meer dingen wat ik er aan wil verspijkeren en verbouwen. Hier alvast wat foto's van de vorderingen. [IMG] ![]() [/IMG] ![]() ![]() ![]() ![]() Wordt nog een hele klus die pas te maken!! ![]() Gelukkig met behulp van A.D Golf1 1976 veel foto's kunnen bemachtigen ![]() ![]() ![]() Ik heb verschillende donor auto's gebruikt,omdat dat dat vaak goedkoper is dan losse onderdelen kopen. Tot de volgende post. Groet Gerard.
|
||||
|
||||
![]() Veel succes met je project ziet er veel belovend uit.
Ik hou het in de gaten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() koel project...!!
|
|||
|
|||
![]() Gaaf project !!
Waar kom je vandaan als ik vragen mag?? Gr Dennis. |
|
|||
|
|||
![]() Ik kom uit Assen (peelo)
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dan wil ik wel keertje komen kijken als t mag :P
Ik heb namelijk met hetzelfde idee zitteen spelen (A) Gr Dennis. |
|
|||
|
|||
![]() Ja is prima!.
Stuur mijn adres wel even door. Gr Gerard
|
|||
|
|||
![]() Wat voor een wagen heb je zelf dan?
|
|||
|
|||
![]() ik heb een Jetta 1.5 van 1982..
Een soort van grijs goude kleur... ![]() ![]() ![]() Last edited by DHeitkonig : 08-08-2010 at 20:09. |
|
|||
|
|||
![]() Nog een zeer nette wagen voor zover ik kan zien!
Top. Ik vind het gaaf om te zien dat er nog zoveel op de weg zijn. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Nu al even een update!
Ben er erg druk mee,i.v.m vakantie. ![]() Blok erin, en op de juiste plek ![]() ![]() Zelf nieuw zekering kastje maken. ![]() Nieuw ruiten tankje gemaakt. Daarna goed weg werken. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mijne heeft wel kleine btje Photoshop ervaring hoor op die foto's
![]() Tis geen hok maar echt netjes....helaas ook niet meer.... Maar mijne is technisch 100% Ik heb voor bijna 900 euro aan onderdelen der aan gespendeerd met een gemiddelde korting van 50 % ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Korting is altijd goe
![]() Nou ja die van was ook niet 100% hoor, daarom gaan we dat nu herstellen. Die van mij heeft al meer op de kop gehad in geld uitgedrukt, maar dat is hobby toch?
|
|||
|
|||
![]() ja daarom..
Ik wist dat ie had stil gestaan maar wist niet hoelang en wanneer wat allemaal was gebeurd.. Dus de motor is uit elkaar geweest alles nieuw... Remmerij alles nieuw.. uitlaat alles nieuw... En bijna alle aanbouwdelen zijn nieuw.(waterpomp accu dynamo alle filters en dingen carb is nieuw brandstofpomp is nieuw.. Ga zo maar ff door :p |
|
|||
|
|||
![]() Oke! bijna nieuwe motor dus.
Ik heb nog wel een 1,5 JB motortje liggen voor je ![]() Loopt prima. Alleen waterpompje lekt wat.
|
|||
|
|||
![]() kost dat ??
|
|
||||
|
||||
![]() leuk project!
|
|||
|
|||
![]() Dat blok kost € 175,00 met alle toebehoren.
- dynamo - startmotor - carburateur - radiateur - enz
|
|||
|
|||
![]() dat is me ff te veel..
Dan spaar ik toch liever verder voor een ander sterker motortje.. Maar wil eerdaags toch ff kijken bij je auto (A) Geef maar een datum/tijd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier een paar foto's van de zelf bouw motor steun.
![]() ![]() Hier de distributie zijde. ![]() ![]()