![]() |
|
|||
|
|||
![]() iemand een idee waar ik nog aan revisiesetjes kan komen voor VWII klauwen waar die rubberen bussen en die teflon bussen bij inzitten (om de klauw te bevestigen op het zadel)?
De Brezan, de dealer en verschillende internet-onderdelenboeren kunnen die zogezegt niet leveren. zie ze als setje wel staan op de site van ATE en op een duits polo forum vond ik een plaatje; http://www.polomagazin.de/index.php...id=67&Itemid=37 hier op VF kon ik er ook niet echt achterkomen via de search.. Last edited by Geurt : 14-08-2010 at 12:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zoek ze ook. Heb al twee setjes thuis gehad maar die van de dealer leek er niet op en bij die van de autoshop ontbraken de busjes ook. Deze klauwen heb ik op een '83 Mk1 D ![]() .
'79 Golf S 1.5 Aut. Last edited by ben zine : 14-08-2010 at 12:44. |
|
||||
|
||||
![]() http://www3.kfzteile24-shop.de/1008...rsatzteile.html
dittes? eerste bovenaan volgens mij hmmm, link doet het niet goed volgens mij, en deze? (afbeelding) http://www3.kfzteile24-shop.de/bild...=260006&Anb=003
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius ![]() Last edited by Zollie : 15-08-2010 at 12:50. |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij zijn dat die rubbers waarin de teflon hulsjes weer binnen in komen
|
|
||||
|
||||
![]() die heb ik zelf hier ook wel.....
vagnummer is 171 698 447 A Zitten ook in een Seat Cordoba 6K2/C2 of 6K5 1.6 t/m 1.9TD Last edited by Der Ghopmeister : 15-08-2010 at 12:13. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ga ik met dit nummer in de hand morgen een nieuwe poging wagen. Eerst bij de automaterialenzaak en daarna bij de Seat-dealer. Het gebeurt vaker dat een bepaald onderdeel ineens wel leverbaar blijkt te zijn, maar dan voor een andere auto. Zo zocht ik ooit een stappenmotor voor een Renault 19 en vond dezelfde maar dan voor een Chrysler Voyager. Zelfde onderdeel, halve prijs.... .
'79 Golf S 1.5 Aut. Last edited by ben zine : 15-08-2010 at 13:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Scheelt mij weer zoeken in ieder geval. Zal ik morgen nog even kijken of het leverbaar is.
|
||||
|
||||
![]() Lang leve de website van ATE
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jazeker, die bedoel ik! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet wat ik zoek. Deze kreeg ik van de dealer maar ik zoek teflon buisjes. Dit zijn meer halfronde schildjes. .
|
||||
|
||||
![]() ik heb ze paar maanden terug nog gehaald voor mn golf, gewoon bij de dealer in roosendaal.
ik heb vwII klauwen en het zijn idd die rechtsbovenin die foto van der ghopmeister. het lijken teflon busjes maar het is een opgerold stukje teflon wat in het rubber zit. als het dezelfde klauwen zijn lijkt het mij dat dat dan gewoon moet passen. maak anders eens een foto van die bussen die er bij jou tussen zitten dan word het vast iets duidelijker.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen. Zal deze week de boel eens loshalen en een foto maken. .
|
||||
|
||||
![]() De halfronde schildjes waar ik het eerder over had zijn dus in opgerolde staat de teflon busjes die ik zocht.
![]() Iedereen bedankt voor het meedenken ![]() .
|
||||
|
||||
![]() en waarom die teflon hulsjes niet in een revisie/reparatie set zitten snap ik dus echt de ballen van
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
terug naar de dealer dus ![]() iedereen bedankt voor de hulp! |
|
||||
|
||||
![]() JIj ook bedankt, was jouw topic