![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal.
Na al een tijd op het forum te zitten kwam ik erachter dat ik me nog nooit had voorgesteld. Ik ben Mike en woon in Nrd. Limburg. Ben momenteel op de leeftijd van 27 jaar en heb in het verleden al de nodige auto's versleten. Veel hiervan waren VW's maar heb ook verschillende uitstapjes gemaakt naar andere merken. Momenteel ben ik bezig met de restauratie van mijn 1200 kever uit 1981. ![]() Deze zal echter wat vertraging oplopen aangezien ik binnenkort ga verhuizen en er nu even niet veel tijd voor heb. Het voordeel is dan wel dat ik eindelijk een garage heb waardoor ik niet meer hoef te pendelen naar het huis van mijn ouders waar de kever momenteel staat. Verder heb ik voor dagelijks gebruik een iets andere auto namelijk sinds kort een Bedford CF, deze komt vooral met de aankomende verhuizing goed van pas en omdat deze uit 1974 komt gelukkig ook geen wegenbelasting ![]() ![]() Mocht je verder nog iets willen weten over mij vraag het gerust wellicht krijg je ook nog antwoord. ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() welkom
![]()
|
||||
|
||||
![]() Thanks Knedel
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo dat werdt eens tijd he dat je jezelf voor ging stellen haha!
Nee hoor, geintje.. Ik volg je project al ![]()
|
||||
|
||||
![]() aloha!
|
||||
|
||||
![]() he! mike heb je bij die bus ook scoobydoo erbij gekregen.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helaas wellicht heeft er nog iemand een Deense Dog over
![]() Die 2 van mij zijn niet groot genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() whooew mimimikus toch maar ff voorgesteld? nou welkom dan
|
||||
|
||||
![]() Welkom Hertog Jan lander!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog 5 weken dan 2 dorpen verderop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() bierfeesten? (WHOEHOEEE
![]()
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd! (H)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook, doe m'n best maar heb geen idee hoe het straks in real life word ![]() |