![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() vindt hem aan de prijs ,maar goed wel leuk
|
|
||||
|
||||
![]() wel een erg unieke auto met uniek interieur.
jammer van het front maar smaken verschillen. heb ze er wel eens meer voor zien vragen
|
|||
|
|||
![]() die is volgens mij hier weleens voorbij gekomen. ik vind het nog wel mee vallen.
is een aparte auto . als je ziet wat ze voor een jetta/golf 2 al vragen af en toe. |
|
|||
|
|||
![]() auto was eerst van pascal mertens, een jongen die hier in de buurt net over de grens woont. hij werkte bij de vw dealer in aken en heeft de auto na inruil gekocht.
vervolgens is ie gekocht en ingevoerd door frans van overmeeren, kw set zat er toen onder en de auto stond op zwarte s3 velgen auto is daarna naar clublid gegaan: wilma moesker ( en roger ) van vw club zuid limburg, zij hebben het interieur laten maken en het carrosseriewerk gedaan... hij heeft daarna hier en op mp te koop gestaan, inderdaad jammer van de voorbumper maar daar is over heen te komen of een oplossing voor te vinden...smaken blijven gelukkig immers verschillen... mooie auto die z'n prijs denk ik wel waard is...
|
||||
|
||||
![]() Die schade heeft die auto toch al zeker langer als een half jaar.
Is ook erger als op de foto lijkt. Is van een klant geweest van het tankstation waar ik werk. Dit is ergens in het begin van het jaar geweest en toen had hij die schade al. Voor de rest is het wel echt een mooi ding.