![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/370156608
Ik weet dat een Ur-quattro duur is, maar dit is een advertentie van niks. Ik vind het em niet waard, als het al een echte is... Last edited by Bendert : 15-09-2010 at 18:44. |
|
||||
|
||||
![]() bellen, bekijken en onderhandelen.
hij zit gewoon niet tewachten op pietje die 500,- bied op een foto kun je een auto niet beoordelen. 15k is toch een normale prijs voor zon ding helaas. alleen dat geluidje al....
|
||||
|
||||
![]() Daar heb je ook wel gelijk in, maar voor zo'n bedrag had hij de advertentie wel beter mogen opzetten.
Blijft wel erg duur. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan moet je een audi 80 kopen hè ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dacht even dat het een bekende was, dus gelijk maar een hele zooi oude foto's nagekeken. Is dus niet dezelfde, degene die we bij de dealer hadden staan jaren geleden was SZ-HV-26.
![]() Heel gave bak, maar of ik dat geld er aan uit zou geven... ik kan me wel leukere dingen bedenken. Maar dat is natuurlijk 'n kwestie van smaak. ![]()
|
||||
|
||||
![]() knap hem op en zet hem maar voor 25 te koop
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem in ieder geval graag hier voor de deur willen hebben staan.
|
|||
|
|||
![]() APKtje kan geen kwaad, is al vervallen sinds 2006!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee een oude 90 van begin 80 een 5cilinder quattro en dan een 20vt erin dan heb je echt een dikke audi oldtimer wat porri onder de kap en een hele berg grip ![]() jammer dat de 90,s 5cilinder quattro,s niet erg veel voorkomen helemaal niet in NL ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou er niet meer dan 10 voor geven zo aan de foto's te zien....
Hierboven wordt ook omschreven dat hij sinds 2006 niet meer gekeurd is dus een slaapje heeft gehad... Nieuw lakje a 2000 tot 3000 Motor revisie toch wel een 3000 reserveren Wat rubbertjes hier en kogeltjes daar a 2000 tot 3000... etc etc Je moet toch wel minimaal een 10 k achter de hand hebben wil je deze audi in een goeie staat terug brengen.... En de prijs? Ja... tis maar wat de gek er voor geeft... Tis zeldzaam en het is het mooiste en meest ultieme wat je maar kunt hebben ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe mij maar een BMW E30 M3 voor DAT geld (als ik er een zou willen kep dr al een maar goed)... staan er diverse!
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat de uiteindelijke verkoopprijs niet zo gek veel bij de vraagprijs vandaan gaat liggen
![]() vind hem er zo gek nog niet uitzien ...