![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste lezers,
via de site hoop ik iemand te kunnen helpen met onderdelen van een Volkswagen Corrado ui 1989. De kleur is Paars. (orginele kleur was Rood) De reden dat ik hem weg doe is omdat ik er geen tijd en zin meer in heb om de auto verder op te knappen. Wellicht dat iemand nog onderdelen kan gebruiken om zijn/haar eigen project verder voort te zetten. ![]() Het volgende is vervangen: - Distibutieriem met toeb. (bon is aanwezig) - Rondom nieuwe schokbrekers - Remblokken voor - Bestuurders stoel is vervangen omdat de oude scheuren had in de bekleding - Schuifkantel dak werkt weer. Deze is compleet vervangen. - Ook heeft deze auto blauwe verlichting in het klokkenhuis gekregen - Tevens zijn de koppelings cilinders vervangen. Het volgende moet er aangedaan worden: - G-lader reviseren - Remmotor (bekrachtiging) nakijken/vervangen Deze trekt nu de accu leeg en heb ik losgekoppeld. Het nadeel is dat de remmen het nu niet doen. Let op ABS heeft hier ook mee te maken. De APK loopt tot ongeveer half oktober 2010 Enkele onderdelen zijn er uitgehaald zodat er makkelijk gesleuteld kan worden. Deze onderdelen heb ik natuurlijk nog appart liggen zodat je dit zelf er weer in kunt zetten. Maar kan ook in je voordeel werken omdat jij ze niet meer los hoeft te halen. Zo heb ik hem des tijds overgekocht. De auto word compleet verkocht dus NIET in losse onderdelen. voor foto;s http://www.speurders.nl/overzicht/a...s-71055127.html prijs 500,- Mocht je vragen/interessen hebben stuur me dan een mailtje. ![]() Edwin Last edited by Tjaap : 04-09-2010 at 10:09. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier!
Succes met de verkoop van de corry.
|
|||
|
|||
![]() Auto is verkocht. Hier kan dus een slotje op. Geen idee hoe ik dat kan doen.
|