![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb eerder al eens gevraagd of er diesel Tieten tellers bestonden.
En volgens mensen hier op het forum niet! Nu schept mijn verbazing dat ik vandaag nu net zo'n teller op Marktplaats zie staan. Omdat ik een TDI in mijn swallowtail plant moet ik juist zo'n glaasje hebben wat je op de tweede foto ziet. Ze zullen wel uiterst zeldzaam zijn maar wil het toch proberen. Wie kan mij aan zo'n glaasje helpen, zie hier de advertentie: http://link.marktplaats.nl/374144014
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 23-09-2010 at 12:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een compleet dieseldashboard op zolder liggen met 1 tiet erin.
En wil wel even kijken of dat dingetje erin zit. Edit: Heb even gecheckt maar mijn lampjes zitten anders. Model is wel hetzelfde.
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 23-09-2010 at 18:31. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer maar dat lampje is nu juist voor het voorgloeien als ik me niet vergis ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zit er ook wel in (je bedoelt die gele met dat dwarrelige logo). Maar op die foto van MP zitten er 2 lampjes, en dat is bij die van mij anders. Mocht je het op prijs stellen dan maak ik graag een foto voor je. Pm me dan maar even !!! Groeten Fred