![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoals er in de titel staat heb ik een setje banden te koop 4 stuks.
Van het merk Nankang de maat 165-45-16. Banden zijn zo goed als nieuw de banden zijn tegelijk gekomen met de Th Line's Maar aangezien die nu verkocht zijn heb ik de banden over. Helaas kan ik ze niet meenemen naar mijn volgende set dus mss kan ik hier iemand er mee blij maken. Banden zijn 2 maand geleden ongeveer gekocht en hebben denk ik 3 meetings gezien. Voor de rest alleen maar in de schuur gestaan. Foto's heb ik er niet van gemaakt omdat iedereen eigenlijk wel weet hoe nieuwe banden eruit zien. Maar als toch iemand foto's wil dan is dat geen probleem dan moet ik die even maken. De vraagprijs voor de banden is -, 150 euro.
RAINBOW CREW Last edited by Jacksters : 30-09-2010 at 17:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Jacky, Heb wel interesse in je 165 45 16 nankang banden! Kan ik ze donderdag ophalen bij je werk? Ben trouwens broertje van PJ Groeten, Philip
|
|||
|
|||
![]() Dat is geen probleem.
Ligt eraan hoe laat je wilt komen. Het liefst in de pauze tussen 12 en half 1. Kan dat ?? En wist wel dat je het broertje van PJ bent.. Je gunde mij de RS'en niet ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Upke...
|
||||
|
||||
![]() heb hele erge interesse, maar wel alleen in 2 stuks.....
hopelijk kunne we wat regelen, pm me maar!! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ze gaan alleen per set weg. Maar je kunt ze net zo goed allemaal nemen heb je reserve ![]()
|
|||
|
|||
![]() Worden ze nou morgen opgehaald ?
Zoniet heb ik wel interesse !! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou ik heb niks meer van die jongen gehoord.. Schreeuwen doen ze wel maar als je na de hand een pb stuurt wordt er niet op gereageerd.. Dus als je ze wilt kan dat ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik kom er vanavond op terug. Weet ik meteen of ze wel of niet weg zijn. Hoeveel mm profiel zit er nog op ?
|
|
|||
|
|||
![]() Philip heeft ze vandaag opgehaald dus topic mag dicht...
Die jongen had alleen wat vertraging in de sms/pbtjes ![]() Philip kom binnenkort meten in Haaksbergen ![]()