![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb te koop aangeboden een origineel Hollandse Golf 2 Gti uit 1985-04, dus wegenbelastingvrij! Auto is te verzekeren voor 60 euro per jaar!
- Half leren fire and ice Bekleding (Zeer netjes, geen gaten of scheuren) - Alle deurpanelen zijn van leer - Airco!! - Radio voorbereiding - apk tot 10-2010 - 1.8 gti 8v - Boardcomputer - c.v met startonderbreker - 246000 km op de teller - Keihard van onderen, geen roest - Originele GTI uitlaat Minpunten - stuur is niet meer gaaf (zie foto) - klein beetje roest bij de midden ruitenwisser uitgang, is met een rvs plaatje afgedekt. - gebruikerssporen hier en daar Pluspunten - Een nieuwe set Xenon 5600K lichten op gekomen. - Compleet nieuwe uitlaat van voor naar achteren. (De Remus uitlaat op de foto ligt eruit, compleet originele GTI uitlaat(vanaf de motor tot einddemper) eronder gekomen t.w.v. 600 euro, Op een brug heel goed te zien) - Wegenbelastingvrij - Zeer lage verzekeringspremie, gemiddeld 5 euro per maand. - Origineel Hollander, geen invoer - Nieuwe half leren Fire and ice interieur, zeer netjes. - Metallic lak Auto start, rijdt, schakelt, remt gewoon prima. Betrouwbare auto, start altijd, heeft mij nooit in de steek gelaten. Duitse degelijkheid! Kan nog jaren mee. Inruil voor een fatsoenlijke gezinsauto, zelfde prijsklasse is mogelijk. Telefoon 06 16 444 329 trefwoorden: mk2, golf, gti g60 vr6 gezinsauto, goedkoop, belasting belastingvrij, 1.8 GT,1.8 GTI,Golf II,Golf 2,Mk2 oldscool. fotos: klik hier richtrprijs 2100 euro goed bod is ook welkom, prijs is onderhandelbaar p.s. auto heeft vorige week complete tectielbehandeling gehad, dit omdat ik plannen had om de auto langer in bezit te houden. Bij deze behandeling is de auto aan de onderkant compleet onder handen genomen. De tectielbehandeling kan weer enige tijd mee, afhankelijk van het gebruik. Onder een brug is het resultaat prachtig te zien. auto is weer als nieuw aan de onderkant, geen rotte plekken, keihard! Auto mag gekeurd/gecontroleerd worden.
![]() Last edited by ahmet.g60 : 03-08-2010 at 14:54. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|||
|
|||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() Te koop aangeboden een origineel Hollandse Golf 2 uit 1985-04, dus blijvend
wegenbelastingvrij! Opties: - Half leren fire and ice Bekleding (zie foto) - Alle deurpanelen zijn van leer (zie fot) - Airco!! - 14 inch licht metalen velgen met 4 nieuwe banden - CD speler - apk tot 20-11-2010 - 1.8 8v (verbruik gemiddeld 1 op 12) - Boardcomputer - c.v met startonderbreker - 247000 km op de teller - Keihard van onderen, geen roest. Heeft ook een tectiel beurt gehad. Dus geen zorgen. - Originele GTI uitlaat, gewoon netjes Minpunten - stuur is niet mooi (zie foto) - rvs plaatje onder ruitenwisser (zie foto) - gebruikerssporen hier en daar Pluspunten - Een nieuwe set Xenon 5600K lichten op gekomen. - Compleet nieuwe uitlaat van voor naar achteren. (De Remus uitlaat op de foto ligt eruit, compleet originele GTI uitlaat(vanaf de motor tot einddemper) eronder gekomen t.w.v. 600 euro, Op een brug heel goed te zien) - Wegenbelastingvrij - Zeer lage verzekeringspremie, gemiddeld 5 euro per maand. - Origineel Hollander, geen invoer - Nieuwe half leren Fire and ice interieur, zeer netjes. - Metallic lak Auto start, rijdt, schakelt, remt gewoon prima. Gewoon een betrouwbare auto, met hier en daar gebruikerssporen. Auto is immers 25 jaar jong. Deze autos zijn in deze staat niet te vinden, oordeel en vergelijk het zelf. Ik ben zelf een vw liefhebber en heb de auto altijd goed onderhouden. Hij kan nog zeker jaren mee. Bij interesse, niet mailen, maar bellen. Telefoon 06 16 444 329 vraagprijs is een vaste prijs. De auto is is dit meer dan waard! trefwoorden: mk2, golf, gti g60 vr6 gezinsauto, goedkoop, belasting belastingvrij, 1.8 GT,1.8 GTI,Golf II,Golf 2,Mk2 oldscool. voor fotos klik hier prijs is vast 1490,-
|
|||
|
|||
![]() ruilen tegen golf 3 gti 2.0L 16V alles elektrisch recaro sport interieur
|
|
||||
|
||||
![]() of je plaatst hier de foto's ipv die doodlopende linkjes.
plus zo origineel is de gti niet... |
|
||||
|
||||
![]() Advertentie staat niet meer op marktplaats, tenminste als je op de link klikt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zeg ik ![]() |