![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Allemaal,
Ik ben Sjors ben 20 jaar en ben nu in bezit van een golf 4 GTI ik begon met een Polo GTI 6N2 daarna kreeg ik een Golf III VR6 alsvolgt een Golf IV 1.8 20v en nu dus de Golf IV GTI ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hoop dat ik jullie genoeg heb laten zien |
|
||||
|
||||
![]() Welkom op het Forum
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom Sjors
Mooie V.A.G geschiedenis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Die Polo is een knappe zeg! De rest mag er ook zeker zijn ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja klopt was echt een dikke ! heb nu ook spijt dat ik die ooit weg heb gedaan !
|
|
|||
|
|||
![]() Ej nog een Helmonder hier :P
Dacht de polo al ergens van te herkennen (hele tijd gelede op marktplaats zien staan toen ik naar zo'n ding opzoek was) Golf gti ingevoerd ? of waarom heb je nieuw kenteken? Jammer dat de wielen wat te klein zijn. en het logo uit de grill |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jazekerr !! jaa de golf is een ingevoerde uit duitsland , en ik vind de wielen zelf ook un maatje teklein , daarom heb ik hier ook een advertentie gezet als er miss iemand zijn 19'' set wil ruilen ! wat voor auto rij je dan misschien ziek je dan wel keer rijden |
|
|||
|
|||
![]() Nou rijd ik even niks :P
Afgelopen donderdag verkocht. Hoop binnen nu en 2 weken eigenlijk wel een andere te hebben maar dan post ik wel iets ![]() Hier reed ik eerst in : http://i1131.photobucket.com/albums...01/IMG_4560.jpg Woon Niet zo heel ver weg van waar die laatste foto is gemaakt. |
|
|||
|
|||
![]() Vet golfje man ! Dus je woont int haagje haha
ik woon zelf op indestritereinn ! wat voor auto komt er nu dan ? |
|
|||
|
|||
![]() Nee niet erin :P
Flakbij gelukkig ![]() Wat voor auto er hierna komt hou ik nog ff voor mezelf. Hoop hem binnen 2-3 weken te hebben. Zal tegen die tijd hier wel ergens in topic zetten ofzo. |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg sors jonge hoe is ie nouw je zit ook goed in de vwtje
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haaa ! jaa idd ben tevreden over de VW haha ! hebje laatst zien rijden met je jetta ! vet hoor die wielenn ... |
|
||||
|
||||
![]() Welkom op VF! Is je GTI nog standaard qua vermogen?
|
|
||||
|
||||
![]() welkom
mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Quote: