![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hello people!
![]() Ik wilde ook jullie even mijn nieuwe front showen ![]() Het gaat om: - zelfgemaakt embleemloze grill, - kruiskoplampen, ![]() - Jetta-lijst, - zwarte knipperlichtbolletjes (geven oranje licht ![]() - Trunk-Society sticker ![]() Verder staan er zelf gepolijsten velgen op het programma, verlaging d.m.v. veren, andere achterlichten en een voorbumper met chrome randjes. Dit worden de velgen. Het zijn 15" 7J 15-spaaks met de hand (door mijzelf ![]() Wat vinden jullie ervan?! :biggrin: Last edited by || RS || : 23-01-2005 at 23:27. |
|
||||
|
||||
![]() strak zo
![]() nog velg ideeen?
|
||||
|
||||
![]() Vind de plek van die society sticker errug vet! strak karretje zo man! keep it up!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de foto van de velg even ge-edit ... Wordt wel wat met de Pretta denk ik ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed is idee maar is zon voorbumper zo zwaar dan? ![]() Mooi hoor ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet, hoe laag wil je gaan ongeveer? |
|
||||
|
||||
![]() cker wel mooi geworden het grilletjuh
![]() ![]() ![]() en de velgen zijn ook heeeel netjes zo ben benieuwd hoe ze onder de auto staan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sja ... weet je wat het is: ik wil het zo low-budget mogelijk houden allemaal (ben ook maar een student met een hobby). Dus ik heb voor 25,- een setje veren gekocht via Marktplaats. Die jongen wist niet in centimeters precies wat de verlaging was, hij had wat voorbeeldjes opgestuurd van mk2's die ongeveer even laag waren. En als ik dat mag geloven dan lijkt het me ongeveer een verlaging van 6cm. Mocht het niet zo zijn, sja ... dan ben ik 25,- verder en was het een leuke poging ![]() Dus we sjullen sjien ... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BTW: voor een duidelijke handleiding over de hoe en wat over die zelfgemaakte grill ... kijk hier ff:
http://www.vwforum.nl/ftopic-25328-0.html |
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is waar, ik heb het zelfde probleem hoor, ik zit ook nog op school maar heb erg geleerd van verlagen, je kunt het beter in 1 keer goed doen
![]() Ik begon met een setje veren 40/40 toen zag ik dat een golf dan wel erg op zn gat hangt en 2 maanden later kocht ik een setje 60/40 met dempers en weer een paar maanden later kwam er een schroefsetje onder. Had ik dus beter in 1 keer kunnen doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk he, grilletjes maken :p
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig RS
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
![]() alleen 195/50/15ers om 7j wielen vind ik persoonlijk niet zo mooi staan... heb het nu zelf ook en vind het niks eigenlijk... (wordt veranderd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja natuurlijk is 195/45 mooier ... maarja ik kon die 195/50-ers voor een mooi prijsje krijgen en er zit een mooi V-profiel in ... en sja ... band is wat hoger, maarja ja het wordt toch allemaal een beetje OldSkool dus ik vind het niet erg. Vind het nog wel meevallen trouwens (heb er nu twee met band omheen) ,maar inderdaad: 195/45 is mooier (en ook duurder).
|
|
|||
|
|||
![]() voor de rest is het een superfront!!! en mooie wielen ook!
|
|
||||
|
||||
![]() nice!
|
|
||||
|
||||
![]() @ || RS || ik heb u een pb gestuurd over uw grill
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die met die verticale lamellen van jou was echt stoer Jaap.
|
||||
|
||||
![]() binnenkort dus omlaag, goed bezig kerel!
|
||||
|
||||
![]() ![]()