![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb hier ooit eens een andwoord opgevonden ,maar na tijdje zoeken via search toch maar even een topic openen ..
volgens de meeste andwoorden dat ik vond via google past dit niet , maar waarom ![]() maatje van mij heeft ooit een setje van een golf 1 onder zen 2 gehad met enkel zen toplagers te wisselen ( toen ging het om een setje v-maxx ) ik heb hier een setje van AP liggen wie kan me helpen ![]() alvast bedankt !
|
|||
|
|||
![]() Het past wel alleen zijn je achterpoten veel korter waardoor de auto te laagkomt terwijl je de schroefset op zehoogst zet.
De voorpoten zijn wel gelijk alleen is de ophanging voor de remleidingen anders..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maar het moet inprincipe wel lukken , wagen komt op 15' bbs rm en mag redelijk laag komen , dus dit moet lukken ? bedankt voor je reactie !
|
||||
|
||||
![]() Voor zit anders bij een golf1 omdat je wielvlucht versteld moet worden met een soort exentriek bout in de schokbreker/fusee-huis, en dit gebeurd bij de golf2 met de fuseekogel..
Het zal qua bout-steek misschien wel passen, maar weet niet hoe het komt met uitlijnen.. En.. een goedkoop schroefsetje voor een golf1 heb je volgens mij al voor €200,-.. Waarom zou je dan van een golf2 monteren. |
|
|||
|
|||
![]() het gaat gewoon niet passen klaar, anders zou 't ook wel aangegeven zijn dat het bij een golf 1 EN een golf 2 past..
wat dus niet 't geval is.. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog wel een V-Maxx schroefset liggen van een Golf 1,
Deze is volgens mij een km of 4500 oud, zal het eens nakijken. Mss interesse in een ruil? Edit: heb het nagekeken en aangepast.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 26-10-2010 at 16:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij een golf 2 verstel je gewoon aan de fusee
|
||||
|
||||
![]() omdat men 2tje is weggegaan en die schroefset nog nieuw in de doos zit , is geen goedkope geweest !
heb nog vmaxx liggen maar ben er niet tevreden over , ben veel meer te spreken over ap , en nu ik ze toch liggen heb maar past dus niet , ivm met verstellen van de wielvlucht ? en op de doos staat idd enkel golf 2 maar past wel zonder problemen onder een mk3 !? grtz
|
||||
|
||||
![]() Past onder mk2, mk3 en Corrado.
En als je een van de gaten van 'n poot uitboort zou ie ook op een 35i moeten passen. Hoe en wat precies staat ergens anders op 't forum, daar heb ik er ook ooit over gelezen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ok bedankt ! heb ze dan maar tekoop gezet , kan ik achteraan bredere randen voor de rm's gaan hale ![]() ![]() aan iedereen bedankt voor te reageren , dit is dan ook weer duidelijk grtz jelle
|
|||
|
|||
![]() Past ook onder andere modellen, maar of het goed is ? ? sets ogen misschien hetzelfde maar zullen wel verschillende veren hebben omdat er verschil is in gewicht.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met het gewicht zit je ook nog eens ja.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mk3 VR6 heeft in ieder geval al zwaardere / sterkere / stuggere veren, en dat zal bij de Passat VR6 ook wel zo zijn dan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind ge ap duur en goed? dan hebt ge blijkbaar nog niet met goede merken gereden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
duur is het niet , maar toch wel duur genoeg om aan te kopen 2 weken op te rijden en dan niets meer mee te doen .. heb al wel op degelijke merken gereden , maar ik vind het niet waard om onder een auto van 700 €een schroefset te steken van 1000 en meer euries te steken en vind ap wel goed , kan je natuurlijk niet vergelijken met kw enzo maar vind em al veel beter dan men huidige v-maxx vind ap gewoon goed naar wat hij kost , zo zullen er wel te spreken zijn over elk merk van schroefsets . ![]()