![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 30-01-2005 at 16:26. |
|
||||
|
||||
![]() hier staat er nog wel eentje voor 10 euro....
helaas maar een stuks en in Zweden..... http://www.samsteffansson.se/produc...CK%20&%20FÄLG dus als iemand nog een reservewiel zoekt..
|
||||
|
||||
![]() Die adv van jou is een andere
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waren die jij gepost had wel voor een redelijke prijs dan...
of zijn die krengen echt zoveel waard..
|
||||
|
||||
![]() er staan er ook voor een kleine prijs, moet je bij zoeken cat induwen, die man noemt ze coolcat velgen, en ze zijn 14" 6j, had er al naar geinformeerd en hoefde er niet veel voor te hebben, maja 14" en 6j is niet zoveel.
|
|
||||
|
||||
![]() Bij die van mij stond geen prijs en die waren lang niet zo mooi. Zijn redelijk zeldzaam. Ik heb ooit een setje gehad, maar dat was volgens mij 5,5j en dat was 8J.
|
|
||||
|
||||
![]() mmm 14 inch 6j is precies genoeg voor mij...
wat moestie er voor hebben
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 30-01-2005 at 18:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga je de centras niet meer mooi maken? |
|
||||
|
||||
![]() jawel ben ik al mee bezig, maare 14 inch is ook leuk...
en mee naar zweden... stralen spuiten, evt onder de passat. de centraas komen onder de derby
|
||||
|
||||
![]() wat zijn springbouten??
4x98 dus is toch fiat of alfa ofzo?
|
||||
|
||||
![]() Springbouten, zijn wielbouten waarmee je maximaal 2mm steekverschil kunt overbruggen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft er iemand een foto van die springbouten en waar kun je z halen??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een mail terug gekregen en daar stond dit in
Hierbij de foto´s van de velgen. Ze zijn niet beschadigd, hoewel ze nog wel gestraald moeten worden. Ze zijn zeer oud. Van gat naar gat zijn ze 7 cm, de breedte/binnenmaats is 15 cm. De vierde velg van de foto´s heeft een iets andere binnenkant maar is hetzelfde te maken. Je kunt altijd eerst komen kijken voordat je beslist of je ze koopt. Zelf heb ik 25 euro per stuk in gedachten. Doe een goed bod, want ik heb meerdere gegadigden. en nog paar foto's waarop ik kan zien dat ze best versleten zijn maar wel iets leuks van te maken. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had laatst nog een setje voor 50.
|
|
||||
|
||||
![]() ja vind €25 ook niet echt weinig, €25 voor het setje misschien ja
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die alleycats zijn vette wielen (mooi voor onder de jetta...) Lijken op Graku's...
|
||||
|
||||
![]() Koop jij ze toch?
|
|
||||
|
||||
![]() vindt 100 euri voor een setje rotte 14 inchers die slecht passen en niet allemaal hetzelfde zijn ook beetje te duur.
kosten ze in goede staat nog 150 euro, setje bandjes erom leggen ben je al met al nog 300-350 euro verder...