![]() |
|
||||
|
||||
![]() vandaag een testrit gemaakt in een g2 16v (kr) uit '89. auto ziet er goed (genoeg) uit, en ik kan het met de eigenaar wel eens worden over de prijs. maarrr.. het abs lampje op het dash blijft branden, wat heeft dit te betekenen? volgens de eigenaar doet ie dat af en toe, maar hij wist ook niet hoe het kwam. ik merk aan het remmen niets vreemds. wat denken jullie ervan? alvast bedankt!
|
||||
|
||||
![]() waarschijnlijk kapotte sensor, draadbreuk of massa... Gebruik even de zoekfunctie, er staat best wel; wat in het forum over ABS
Let wel op, dit is apk-afkeur... |
|
||||
|
||||
![]() ok thnx! hopen dat het een draadbreuk of massa probleem is dan. sensors zijn nogal duur las ik.
|
||||
|
||||
![]() bij een vriend me was die sensor ook kapot en die kan je bijna niet 2de hands vinden omdat ze heel moeilijk los te maken te zijn zonder ze te slopen. nieuw zijn ze heel duur ja
|
||||
|
||||
![]() Ga ik ook maar eens lezen dan, de mijne brand nu ook.
|
||||
|
||||
![]() abs? wat is abs
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ABSoluut |
|
|||
|
|||
![]() Al een foto van de Golf?
|
|
||||
|
||||
![]() jep, alleen de marktplaats foto's
![]() ![]() ![]() op deze foto's ziet ie er erg goed uit, maar er zijn wel wat puntjes aan hoor. spuitwerk hier en daar (onderkant van 1 of alle 2 de deuren), gti tekentje kwijt, 1 van de spiegels niet meegespoten en electrisch verstelbaar, achterbumper valt de verf af. maar het is wel een KR en motorisch issie erg goed voor zover ik kan zien. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tis geen nieuwe auto
![]() oak green is ie van kleur of niet :?:
|
||||
|
||||
![]() nee nieuw is ie niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Met die 2de antenne ken je meedoen met de politie, die hebben er ook altijd meer als 1
![]() Betreft die ABS... is er niet met de draden gesjoemeld, zijn aardig weerstand gevoelig geloof ik... dus een kleine verlenging of inkorten kan problemen veroorzaken. ABS pomp nog goed ? zou ook kunnen ![]() Mocht ie apk gekeurd moeten worden op korte termijn, er zijn relais verkrijgbaar (geloof 39E) die zorgen ervoor dat je lampie na een x aantal seconden uitgaat, dus het lijkt of de abs dan volledig werkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb net de (nu nog) eigenaar gebeld, het ABS lampje brand echt maar af en toe, als ie over een hobbel rijd gaat ie ineens aan of uit zeg maar. het lijkt hem ook een kabelbreuk maar garandeerd het niet natuurlijk. hij is wel een maand geleden goed gekeurd. maar we zijn het eens geworden over de prijs, dus maandag gaan we hem halen als het goed is. foto's volgen uiteraard.
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd kerel met je nieuwe aanwinst...
|
||||
|
||||
![]() weh gaaf, kom ff langs als je hem hebt! wil ook wel eens zien wat je gekauft hebt!
gefeliciteerd al vast |
|
||||
|
||||
![]() is goed maus! ik bel wel ff van te voren.
|
||||
|
||||
![]() nette auto,zalje binnenkort misschien weleens zien rijden....
veel plezier ermee in ieder geval |
|
|||
|
|||
![]() Mooi Golf!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit en idd, spuiten kan altijd nog.
|
||||
|
||||
![]() ik kan niet wachten om eraan te beginnen, maandag is het zover
![]()