![]() |
|
||||
|
||||
![]() Belastingvrije Jetta 1 op gas van 1982 met 5 bak.
Gaat weg omdat ik toch meer van de mk2 ben. (of een BMW maar vloeken mag hier niet :mrgreen: ) Auto loopt perfect op gas en goedkoper rijden kun je niet. Auto is voorzien van het volgende: Matzwart gespoten Blanke motorkap Glitterdak Origineel dakraam Gele verlichting Donker gespoten verlichting Skai voorstoelen in zwart wit Luxe oldtimerplaten Verlaagd met verlagingsveren 14'' 8J Borbet T velgen (randen al afgedraaid en gepolijst, voor het mooie nog even de harten spuiten deze winter) Volvo bestuurdersspiegel in chroom Grote stapel met rekeningen en veel vervangen oa: -Schijven + blokken -Remvoering + wielremcilinders -Koppakkingset -Distributieriem -Waterslangen -Carterpan -Draagarmen voor (oranje gecoat) Originele voorstoelen zijn er nog bij maar bestuurdersstoel heeft kapotte bekleding Zit een bult op de band linksachter (tegen meerprijs heb ik 2 Pirelli's in 175-50-14 nieuw) Loopt niet op benzine (waarschijnlijk schoonmaken carburateur) ![]() ![]() Inruil alleen belastingvrij mogelijk Richtprijs 1750,- Last edited by vw_golf : 05-10-2011 at 22:45. |
|
||||
|
||||
![]() prijs verplicht
|
||||
|
||||
![]() Weet ik, maar weet niet hoe ik de beginpost aan moet passen.
Richtprijs is 1750,- |
|
||||
|
||||
![]() naast de reply knop onderin je post staat een "edit" knop. Maar zo is het ook goed hoor.
|
||||
|
||||
![]() Verkocht!
Nu op zoek naar een belastingvrije MK2 1.3 |