![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even voorstellen!
Naam : Dion Woonplaats : Alkmaar Auto : Golf mk1 1.1 Kleur : mars rood Bouwjaar: 1983 Even wat foto's van de golf, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals de titel luidt: ik rij nu met deze rode golf 1.1 uit 83' en ben het lieve 1.1 blokje beetje zat. continu hoge toeren rijden om maar mee te kunnen rijden met het verkeer. En gewoon TE langzaam! DUS: Golf mk2 gti 16v erbij gekocht. Blokje eruit gelepeld. Brandstof pomp, kabelboom, tellerbak, contactslot, Koeling, enz allemaal eruit gehaald. Things to do! : Blok reviseren + zwart spuiten. verder zo veel mogelijk slijtage onderdelen vervangen, Andere nokkenassen, uitlaat spruitstuk ( en rest ) kopen, aandrijf assen van golf cabrio zoeken, Ik heb de golf 2 nog staan in mijn werkplaats, en zou graag een keer samen met iemand willen kijken wat er nog meer uit de golf 2 moet..dan kan die naar de sloop en heb ik weer wat ruimte. Dus als iemand uit de omgeving ALKMAAR, een keer tijd en zin heeft om mij te komen helpen,.. graag. meer foto's volgen!
DIKKE Hoeren zijn Vet ![]() Last edited by D-ion : 16-11-2009 at 17:18. |
|
|||
|
|||
![]() en toen??
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Whahaha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en toen:
![]() injectie eraf. ![]() Blok eruit en lekker de golf verkrachten ![]() Kop eraf ![]() alles in doosjes ![]() tellerbak ![]() rest van het blok ![]() heerlijk! haha ben begonnen met het schoonmaken van alle onderdelen, en voorbereiden voor spuiten ect,.. wil me inlaat zwart, onderblok zwart, kop +kleppendeksel netjes grijs
|
||||
|
||||
![]() Ik zie dat de aandrijfas doorgezaagd is... vergeten de centrale moer op tijd los te draaien?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Dion!
![]() Ik heb nog wel Scirocco 16V aandrijfassen voor je hoor! je weet me te vinden! Weet je ook dat de Golf 2 motorsteunen niet passen? dus dat je 4 andere motorsteunen moet hebben, en dat je de motorsteun op je kokerbalk moet verlassen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er zijn gelukkig wel al zo vreselijk veel KR-tjes in een mk1 gebouwd dat daar genoeg uitlaten voor te vinden zijn.
![]() Die motorsteun die je op de kokerbalk moet verlassen moet een stuk naar achteren opschuiven, precies op die verticale inkeping op de balk.
|
||||
|
||||
![]() Schakelmechanisme is ook anders, moet een extra beugeltje ergens in de buurt van je stuurhuis.
En je moet een GTI benzinetank eronder gooien, of een opvoerpomp van een Golf Cabrio erin zetten. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die kleine 12 kantjes aan de bak zeide... Daar had ik geen bitje voor toen. Aangezien er toch andere aandrijf assen inmoeten. Hoppa de slijptol erin! @wim. Ik wil graag die assen kopen van je. We bellen! Ik heb me brandstof pomp uit de golf 2 gehaald. Maar daar heb ik niks aan? En ik weet dat het spruitstuk niet gaat passen heb een rvs spaghetti op het oog voor mk1 16v ombouw. Maar als iemand die 2dehands heeft scheelt dat weer in de kosten! Greetz
|
||||
|
||||
![]() Brandstofpomp gaat niet echt passen, het is nogal een lomp ding vind ik zelf
![]() Maar met een beetje creativiteit is er vast wel wat van te maken. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I Know! ![]() Bel me maar Dion, als je me nummer niet meer hebt pm je me maar! En heel mischien heb ik nog wel wat motorsteunen liggen, maar ik heb alle Sciroccospullen verkocht, want cross nu met een Audi v6 ![]() Ik hoor het van je..
|
|||
|
|||
![]() Mooi he van die goude ronal velgjes heb ik ook onder mijn golf 1.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
![]() ja thanks! het waren gewoon van de originele grijze.. maar dat vond ik vreselijk saai. dus heb ik een mooi kleurtje goud uitgezocht van motip. en de hele zooi gespoten. en toen de randjes gepolijst
![]()
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand trouwens nog waar ik straks terecht kan op het blok te laten chippen?! alvast bedankt!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zou maar eens eerst zorgen dat het blok er netjes in hangt en loopt voordat je je daar zorgen om gaat maken ![]() het is niet "effe"een kr er in lepelen ![]() succes met het projeckt! groet frank.
|
||||
|
||||
![]() KR Chippen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoezo ![]() Ik ga de 16v er ook niet "ff inlepelen" begin zomer gaat ie pas uitgewisseld worden. ik vroeg het me gewoon af... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Een KR is namelijk niet te chippen
![]() Of heb jij een computer gevonden? ![]() KR is mechanische injectie immers.. Dus idd eerst maar zorgen dat je het spul overgelepeld en draaiend krijgt.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar had ik nog niet eens een over na gedacht ![]() ik heb nog wel een complete pl liggen die kun je chippen ohne ende ![]() ruilen?
|
|||
|
|||
![]() het is een pl! Dan kan ik em wel "ooit" chippen?