![]() |
|
|||
|
|||
![]() beste vaggers
bij deze wil ik mijn volledig originele golf 1.1 rabbit 3 deurs te koop zetten na lang denken en aarzelen doe ik het nu toch,omdat ik veek kilometers voor het werk moet doen en ik het golfje dit niet graag aandoe hij is volledig orineel en in uitzonderlijke staat! -geen roest (enkel een heel klein plekje onder de rubber vn de voorruit) -maar 60.000 km's !!!(carpass,van 10 jaar geleden tot nu) -originele blauwpunkt radio (volledig werkende staat,zeer zeldzaam) -cocosmatjes erbij te krijgen heb ik liggen,maar vond grijze mooier -perfect proper interieur ,gewoon geen gebruiksschade -juist gekeurd geweest 1 maand geleden zonder opmerkingen minpuntjes: -raamhendel bestuurderskan het knopje is eraf,maar dit is slechts een heel klein minpuntje -1 van de 2 hoedeplankrubbers is kapot,ook dit is weeral een klein herstellings werkje -klein kapje in de tankdop ik woon wel in belgie,keerbergen dus mensen van nederland zullen al van ver moeten komen ![]() vraagprijs 3500 euro,kan over gediscusieert worden ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() stond effe geleden nog voor 2050 euro te koop
|
|
||||
|
||||
![]() stijgen momenteel snel in prijs
meer dan mijn aandelen |