![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
als er een goed bod op komt overweeg ik mijn auto toch te verkopen. ik heb er nog wel plannen mee maar als er een goed bod op komt doe ik em tog weg. het gaat om een jetta mk2 uit 1985(wegenbelasting vrij) 1.3 4 deurs. Er is wel het een en ander aan gedaan. hier een lijst met specs: Schroefset bbs rm velgen met splinter nieuwe banden. andere einddemper rood/witte achterlichten oud type grill motokap lifters iron cross pedalen, deur pinnen, vloermatten en versnellingspook spoiler dakraam ingebouwd wielkastranden ander midden console ik zal nog wel wat vergeten zijn maar als ik erop kom dan zet ik het erbij. hier nog een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() zo staat ie er nu bij(maar dan met dakraam): ![]() Vraagprijs 2500 is bespreekbaar. of ruilen tegen een bora in overleg. Last edited by haakie : 03-10-2010 at 10:16. |
|
||||
|
||||
![]() hey, ziet er goed uit, heb wel een paar vraagjes:
km stand foto's interieur onderhoudshistorie? wat is er aan gedaan? heeft ie ergens roest hoe is de bodem hoe zijn de remmen start de auto goed wie heeft het dakraam geplaats (garantie?) zit er een radio in zijn er nog andere punten van aandacht ik weet het, een hoop vragen, maar ben op kort termijn opzoek naar een nieuwe auto, dus vandaar. mvg, |
|
||||
|
||||
![]() km stand is 138.000
interrieur ziet er egt heel netjes uit zal ik foto's van maken onderhouds historie zit erbij distributie is gedaan bij 136.000 en koppakking bij 137.000 heeft op 3 plaatsen roest niet groter dan 3 cm linker achter wielkast rechter voor wielkast en op de linker achterkant een klein beetje.(zal foto's maken) bodem is hard remmen zijn voor de apk gedaan nieuwe schijven + blokken en de handrem is gemaakt auto start prima (wel met shoke) dakraam zelf geplaats dus geen garantie(is wel water dicht) er zit een radio in maar is geen super ding heb in de hoedenplank 10cm jbl gto boxen geplaatst de uitlaat moet nog wel een keer goed gehangen worden maar dat was ik zelf al van plan de rubbers schieten steeds los dus dat moet ik nog even fixen verder is er geen aandacht aan de auto, zou voor het mooie wel een keer gespoten moeten worden vanwege een stukje kleurverschil maar verder ziet de lak er prima uit voor 25jr. Last edited by haakie : 01-09-2010 at 16:52. |
|
||||
|
||||
![]() foto van de roest achterop (andere roest zit onder de wielkastranden)
![]() het interrieur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pedalen ![]() dakraam ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() luidsprekersnoer onder je pedalen???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee dat is van me aansteker moet nog ff weg werken |
|
||||
|
||||
![]() up voor een liefhebber
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Dakraam heb je mooi gefikst, nog veel werk aan gehaad??
Tevens gratis upje voor deze mooie Jetta
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() nee was binnen 1 dag gedaan
|
|
||||
|
||||
![]() uppert
|