![]() |
|
View Poll Results: Houden we van deze man ? | |||
Goed beasgh gosah !! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38.46% |
Kick off .. to the moon !! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7.69% |
leuk voor op mijn dakrek |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23.08% |
Hoop dat die vliegroest op zijn longen krijg |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7.69% |
HOK !!! ( bolle voorruit .. ) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15.38% |
Oranje verven en in Amsterdam op de dam tentoonstellen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7.69% |
Voters: 13. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() Doornbos volgens slecht ingelichte kringen tekent vorige week bij een of andere wanbetaler en zijn zitplaats blijkt te klein ..
Gezeur over tasjes .. ozongat wordt steeds groter .. kwakkelwinter . Kaartjes voor het WK voetbal zijn al in de verkoop gedaan .. nu maar hopen dat ze net zo succesvol zijn als Doornbos en Verstappen gecombineerd . Ik kan dat oranjegedoe missen als kiespijn !! Maar we hebben een fan in het buitenland : DJ Rotjeknorrrrrrr Stuur daar je oranje zooi alvast heen !! Tot die tijd kan je m hier mijn andere idool Scooter zien worshippen . http://members.liwest.at/dj_rotterd...sscooter001.avi Mocht je er geen genoeg van kunnen krijgen : http://www.djrotterdam.info/videos.htm Gute nacht freunden .. Nooit gedacht dat Rheinhard Mey nog eens van pas zou komen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was ich noch zu sage hatte, dauert eine sigarette..
|
||||
|
||||
![]() die gozer heb z'n server geupdate, vroegâh ging ie veel trager.
dj rotti beukt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog trager .. vind het al zo snel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() damn...wat is die vent knettergestoord!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net een echte gabber :p Kwoap is in je handjes bwoaij bwoaij bwoaij, op je kaaoweah bowwetje awwebei :p
|
||||
|
||||
![]() Whahaha, Goed beasgh gosah !!
Toch lijkt ie beetje op iemand van het forum hiero. tenmiste hij komt net zo lijp over. Die gast mag blijfûh, HYPER HYPER.
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: tsss idiot
|
||||
|
||||
![]() wel leuk dat ie scooter belachelijk maakt, wat heb ik een hekel aan die vent (en aan al z'n gejatte muziek)