![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben met opknappen bezig van mijn Golf type 1 hiervoor wil origineel plaatwerk gebruiken ik heb nogal wat nodig.
Dit is wat ik zoek aan delen : - diverse carroserie delen zoals - RV (bermkant) voorste deel van binnenscherm tussen paravan schokbreker in) - wat kleine delen binnenscherm - achterplaat bij schokbreker rechtsbinnen kofferbak - bodem 1e deel links voorraan - achterste wielranden beide kanten - deel binnenscherm linksachter plus balkje bij dorpel en achterbrugophanging - onderkant achterpaneel (kleine achterlichten) - onderkant voorfront (of eventueel compleet front) - onderste deel A stijl beide kanten - rechtsonderin binnenscherm tussen wiel en voorfront - wielbak - slotplaat voorfront Tenzij dit nieuw is te krijgen in echt goede kwaliteit (en geen dunne troep dat na 4 jaar weg is) Als iemand dat weet of sites heeft , liefst heb ik origineel gebruikt. ik hoor het wel ![]()