![]() |
|
|||
|
|||
![]() Aangeboden ivm hoge kosten aan de MK4!
GOLF II 1.6 TD, BELASTINGVRIJ!! Oostenrijkse import. Bouwjaar: 03-1986!! ![]() ![]() Auto heeft oostenrijkse keuring tot half 2011. Kleur: Bordeaux rood, Type: GOLF II Rabit (staat erop) Opties: klein ramen in de deur, achterwisser, trekhaak, 4bak + Eco. Auto moet nog geimporteerd worden!! Wielkasten achter hebben wat roest, zijn alleen helemaal aan de onderkant door. Foto's heb ik hier nog niet, zal kijken of ik die zaterdag ff kan maken. Prijs: 1500 euro Foto's > http://www.mijnalbum.nl/Album=CHZDA4UL Last edited by Fryslan : 29-11-2010 at 22:35. Reason: Foto's toegevoegd.. |
|
||||
|
||||
![]() Foto? 3 of 5 doars?
Soe it wat foar Byotysk wêze? Tink datst better de IV in traap jaan kinst en dan mei dizze ride, like sunich, gâns goedkeaper yn de fêste lêsten. Jens |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
3 deurs... nee de mk4 rijdt weer als nieuw die gaat nog lange niet weg.. |
|
|||
|
|||
![]() Geen intresse???
|
|
||||
|
||||
![]() Bij foto's eventueel wel interesse.
|
|
|||
|
|||
![]() Zal kijken of me dat a.s. zaterdag lukt..
|
|
||||
|
||||
![]() Waar staat de auto, misschien kan ik ook wel even langs komen als het voor mij niet te ver is.
|
|
|||
|
|||
![]() Staat in Grou,
Doe anders maar ff een PB. |
|
|||
|
|||
![]() Niet verkocht...
Deze week: 1250 euro! |
|
|||
|
|||
![]() foto's??????
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Staat nu ook op Marktplaats:
1250 euro! |
|
|||
|
|||
![]() jongens! Heb andere daily gkocht zatterdag ophalen voor 950 euro... Uiterste prijs... Papieren mee betalen en ophalen!
|
|
||||
|
||||
![]() Wat voor 1.6TD ligt er in? Welke motorcode?
Hoe is de motor? Olieverbruik etc?
|
|||
|
|||
![]() Heb mijn klant gevonden:
Bekeken, gereden en verkocht! |