![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een vriend van mij heeft een probleem met zijn Digifiz in zijn Golf 2 GTI,
Hij geeft niks meer aan behalve de ledjes van het groot licht enzo. Dus eigenlijk doet het digitale gedeelte het niet. Wat zou dit kunnen zijn? B.v.d.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 10-12-2010 at 20:41. |
|
||||
|
||||
![]() Moet je Frank hier op het forum even vragen (weet zo z'n forumnaam niet.... maar iemand hier vast wel)
Die Frank repareerd die dingen en kan je vast verder helpen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, als iemand zijn forumnaam weet laat maar weten,
Tevens vertelde hij laterna nog dat het digifiz het in het begin wel een tijdje deed wanneer je een klap op het dashboard gaf. Dus zou ik zeggen los contact. |
|
||||
|
||||
![]() FrankVr6 aka Drankvr6 aka Beetle Juice aka Edition38
1 van de 4
|
||||
|
||||
![]() Doet 1 van de 4 die dingen maken of doen ze het allemaal en kan ik 1 van de 4 uitkiezen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aka Betekent "also know as", oftewel "ook wel bekend als". ![]() Betekent dus dat die vier namen één en dezelfde persoon is.
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou het een los contact kunnen zijn? of kan ik niet beter eens alles lostrekken met hem en kijken of er geen rare dingen te zien zijn
Quote:
Ah op die fiets, Maar de persoon die bedoeld werd heeft gereageerd dus. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een van de vier in ieder geval. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo hier even laten weten wat we gevonden hebben,
Waarschijnlijk is het een weerstand die los zat, Deze word volgende week opnieuw gesoldeerd en dan kijken of het dan voorbij is. Op de rode streep hoorde eigenlijk een weerstand te zitten. Deze is waarschijnlijk los komen te zitten tegen de witte behuizing, want daar zag je 2 streepjes op waar precies de weerstanden zaten. Dus hier een stukje vanaf gehaald zodat te hem niet weer kan losschuren ![]() |