![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
Compleet en in zeer nette en originele staat verkerend Rallye front. Met naar keuze: Witte of gele koplampen (glazen), alles origineel van Hella! De koplampunits met de gele glazen heb ik enkele jaren geleden nieuw aangeschaft bij de VW-dealer. Weinig tot geen steenslag. De koplampunits met de witte glazen verkeren ook in een zeer nette staat. Zijn tevens voorzien van een beschermende folie op de glazen. Is te verwijderen uiteraard, maar je ziet er werkelijk niets van. Bij alle vier de koplampunits is niks afgebroken, beschadigd of wat dan ook. Gebruikssporen zijn uiteraard wel aanwezig, maar niks schokkends. Tevens zijn alle koplampunits voorzien van xenon-verlichting. Details daarover moet ik nog nazoeken, ik meen dat ze allen een lichtopbrengst van 8000K hebben. De lampreflectoren zijn nog in goede staat, niet afgebladderd of gebarsten. De slotplaat is enkele jaren geleden helemaal opnieuw opgemaakt en van een nieuwe laklaag voorzien. Ziet er werkelijk als nieuw uit! Er is 1 klein minpuntje van dit front: de grille heeft een drietal gaatjes bovenop zitten i.v.m. een grillespoiler die bevestigd is geweest. Met de motorkap dicht zie je daar weinig tot niets van overigens. Alles origineel VW (behalve de xenon-verlichting natuurlijk). Ik heb maar weinig met dit front gereden, alleen tijdens de zomerperiode en daarbij gemiddeld nog geen duizend kilometer per jaar over de afgelopen 6 jaar. Vaste prijs: 850euro Vragen? Foto's nodig van een specfiek onderdeel? Laat het me weten! De bijbehorende gele mistlampen (zie 1e foto) zijn eventueel als extra te koop. Worden niet los verkocht. Meerprijs 50euro. De foto's (klikken voor vergroting): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Verkocht.
De blankglas units zijn er nog wel, die zal ik nu apart te koop zetten.
|
||||
|
||||
![]() zonde..